فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۲۷۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۲ - ۲۱-۰۲-۱۳۹۹
کد ۷۲۷۷۷۰
انتشار: ۱۲:۵۲ - ۲۱-۰۲-۱۳۹۹

وزیر ارتباطات: بیش از یک میلیون تلفن‌همراه وارد کشور شد

وزیر ارتباطات: بیش از یک میلیون تلفن‌همراه وارد کشور شدوزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: آمار واردات تا دو روز پیش، نشان می‌دهد که یک میلیون و ۴۰۰ هزار دستگاه تلفن‌همراه وارد کشور شده است.

به گزارش ایرنا «محمدجواد آذری جهرمی» روز یکشنبه در پاسخ به کاربری که درباره آشفتگی در بازار موبایل کشور از او پرسیده بود، در توییتر نوشت: از وزیر صنعت این‌ موضوع را می‌پرسم، اما احتمالا به دلیل تعطیلی کارخانه‌های تولیدی در کشورهای تولیدکننده‌ مثل کره جنوبی و چین، واردات کاهش یافته است.

وی افزود: «البته تا دو روز پیش، آمار واردات نشان می‌دهد که یک میلیون و ۴۰۰ هزار دستگاه گوشی همراه وارد شده که روشن نشده است. شاید کمی هم احتکار شده باشد که البته در این مورد اطمینان ندارم.»

برچسب ها: تلفن همراه
ارسال به دوستان
آغاز پروازهای فرودگاه کیش پس از ۴ ماه اروپا گرم ترین روزهای تاریخ خود را تجربه می کند تنش آبی در ۹ شهر و ۲۷ روستای خراسان جنوبی حملات هوایی دوباره اسرائیل به جنوب لبنان رجزخوانی پرسروصدای «وحید جلیلی» علیه ترامپ(فیلم) بارش های پراکنده در راه کشور قلعه‌نویی: درباره موضوعاتی که در دین ما ممنوع است، صحبت نمی‌کنیم سخنگوی وزارت دفاع: خطوط قرمز نظام همان شروطی است که رهبر معظم اعلام کردند شهردار شیعه نیویورک در عزاداری عاشورا (+عکس) هشدار مرکز زلزله‌نگاری درباره برج‌سازی در سواحل مازندران حمایت مقام دولت اوباما از توافق ترامپ و ایران : قابل مقایسه با برجام نیست/ در انبوه اشتباهات ترامپ، توافق، کار صحیح است پیام قرارگاه خاتم‌ به آمریکا در مورد پرواز هواپیماهای اسرائیل در اطراف ایران ادعای ترامپ: ایران بازار جدید برای آمریکا است هشدار قرارگاه خاتم درباره پرواز هواپیماهای اسرائیل به سمت ایران اولین حضور عمومی سردار قاآنی و سردار ذوالقدر بعد جنگ (عکس)