فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۲۲۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۱ - ۲۲-۰۱-۱۳۹۹
کد ۷۲۲۷۹۵
انتشار: ۱۴:۵۱ - ۲۲-۰۱-۱۳۹۹

نخست وزیر انگلیس به بخش عمومی منتقل شد

نخست وزیر انگلیس به بخش عمومی منتقل شد
از زمان بستری شدن بوریس جانسون در بخش آی‌سی‌یو، دامنیک راب، وزیر خارجه مسئولیت اداره دولت را بر عهده گرفته است.

نخست‌وزیر انگلیس که از روز دوشنبه به علت وخیم شدن حالش به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شده بود با بهبودی نسبی به بخش عمومی انتقال یافته است.

به گزارش خبرآنلاین، به نقل از بی بی سی، با منتقل شدن جانسون به بخش عمومی وی همچنان در بیمارستان و تحت نظر پزشکان باقی خواهد ماند.

نخست‌وزیر انگلیس که از حدود دو هفته پیش به علت مثبت بودن تست کرونا در خانه و تحت قرنطینه شخصی قرار داشت، عصر یکشنبه گذشته با وخیم شدن حالش به بیمارستان سنت توماس لندن منتقل شد و یک روز بعد، یعنی دوشنبه ششم آوریل، به بخش مراقبت‌های ویژه این بیمارستان فرستاده شد.

با وجود بستری شدن او در آی‌سی‌یو طی سه روز گذشته دفتر نخست‌وزیری بریتانیا تصریح کرده بود که بوریس جانسون نیازی به استفاده از دستگاه کمک تنفسی نداشته و تنها برای نظارت دقیق وضعت جسمی‌اش تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفته بود.

از زمان بستری شدن بوریس جانسون در بخش آی‌سی‌یو، دامنیک راب، وزیر خارجه مسئولیت اداره دولت را بر عهده گرفته است.

ارسال به دوستان
آغاز پروازهای فرودگاه کیش پس از ۴ ماه اروپا گرم ترین روزهای تاریخ خود را تجربه می کند تنش آبی در ۹ شهر و ۲۷ روستای خراسان جنوبی حملات هوایی دوباره اسرائیل به جنوب لبنان رجزخوانی پرسروصدای «وحید جلیلی» علیه ترامپ(فیلم) بارش های پراکنده در راه کشور قلعه‌نویی: درباره موضوعاتی که در دین ما ممنوع است، صحبت نمی‌کنیم سخنگوی وزارت دفاع: خطوط قرمز نظام همان شروطی است که رهبر معظم اعلام کردند شهردار شیعه نیویورک در عزاداری عاشورا (+عکس) هشدار مرکز زلزله‌نگاری درباره برج‌سازی در سواحل مازندران حمایت مقام دولت اوباما از توافق ترامپ و ایران : قابل مقایسه با برجام نیست/ در انبوه اشتباهات ترامپ، توافق، کار صحیح است پیام قرارگاه خاتم‌ به آمریکا در مورد پرواز هواپیماهای اسرائیل در اطراف ایران ادعای ترامپ: ایران بازار جدید برای آمریکا است هشدار قرارگاه خاتم درباره پرواز هواپیماهای اسرائیل به سمت ایران اولین حضور عمومی سردار قاآنی و سردار ذوالقدر بعد جنگ (عکس)