فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۲۰۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۳ - ۰۷-۰۱-۱۳۹۹
کد ۷۲۰۶۴۳
انتشار: ۱۸:۲۳ - ۰۷-۰۱-۱۳۹۹

مبتلایان به کرونا در پنتاگون به 600 نفر رسید

مبتلایان به کرونا در پنتاگون به 600 نفر رسید

وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که تعداد مبتلایان به کرونا در میان کارمندان این وزارتخانه به 600 نفر رسیده است.

به گزارش فارس،‌ وزارت دفاع آمریکا روز پنجشنبه اعلام کرد که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در میان کارمندانش به 600 نفر افزایش یافته است.

مبتلایان به کرونا در پنتاگون در حالی افزایش یافته که شمار شهروندان آمریکایی که به کرونا مبتلا شده‌اند به بیش از 68500 نفر رسیده است که از این تعداد 1036 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: پنتاگون
ارسال به دوستان
صهیونیست‌ها بیش از 11 هزار منزل لبنانی را ویران کردند تاریکخانه ساترا به روان جامعه آسیب می‌زند! سفر قالیباف و عراقچی به عمان آرژانتین۲-۰ اتریش/حتی یک دقیقه از آخرین رقص بهترین بازیکن تاریخ را از دست ندهید چرا بازی ایران بلژیک مساوی شد؟ فریب ظاهرشان را نخورید! پشت پرده تفاوت های شگفت انگیز سه غول دنیای خزندگان (+اینفوگرافیک) وزارت بهداشت لبنان: شمار قربانیان حملات اسرائیل از ۴ هزار نفر فراتر رفت اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمالی کشور استقبال پرسپولیس از تصمیم فدراسیون فوتبال برای تعیین نمایندگان آسیا رکوردشکنی افسانه ای؛ گران ترین جام های جهانی تاریخ کدامند؟ آناتولی: ایران از زمان اعلام توافق با آمریکا ۳۶ میلیون بشکه نفت صادر کرده توکلی‌زاده: تشییع امام شهید، بزرگ‌ترین رستاخیز ملی و نماد وحدت امت اسلامی خواهد بود داروخانه خانگی قلب؛ 6 ادویه شگفت انگیز که رگ های شما را پاکسازی می کنند بیرانوند سد مطمئن، طارمی مهره گریز از فشار؛ دو چهره کلیدی ایران در برابر بلژیک اعمال محدودیت‌های پروازی در فرودگاه‌های کشور