فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۰۳۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۱ - ۲۰-۰۹-۱۳۹۸
کد ۷۰۳۱۰۶
انتشار: ۱۵:۱۱ - ۲۰-۰۹-۱۳۹۸

راه‌اندازی مجدد خط مسافری چابهار - مسقط عمان

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان خبر داد که تا یک ماه آینده خط مسافری مسقط- چابهار دوباره راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی مجدد خط مسافری چابهار-مسقط بعد از 2 سال وقفه

به گزارش ایرنا، «سیدحسن ابراهیمی» صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران در بندر شهید کلانتری چابهار، گفت: خط مسافری مسقط - چابهار دو سال بود که متوقف شده بود اما از اواسط دی ماه‌ دوباره با کشتی‌های با ظرفیت ٢٤٠ نفر و حمل ٤٠ خودرو راه‌اندازی خواهد شد.

وی این تصمیم را در راستای استفاده از ظرفیت بندر چابهار در امر جابه‌جایی مسافر بین کشورهای همسایه دانست و گفت: مسافرت دریایی بین بندرچابهار و بنادر اطراف رونق می‌گیرد.

معاون دریایی اداره بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان خبر داد که اکنون بندر شهید کلانتری پنج پست اسکله دارد که چهار پست اسکله برای ارائه خدمات به شناورهای سنتی و اسکله شماره پنج مخصوص کشتی هایی با ظرفیت ٣٠ هزار تن است که می‌توانند در این بندر پهلوگیری کنند.

وی متذکر شد که بیشتر حجم ظرفیت بندر چابهار نه در بندر شهید کلانتری بلکه در بندر شهید بهشتی وجود دارد و گفت: در طرح توسعه بندر شهید بهشتی قرار است این بندر به بندر شهیدکلانتری متصل شود تا شرایط تردد کشتی ها در بندر شهید کلانتری آسان شود.

ابراهیمی در خصوص افرایش نرخ بنزین بر حمل و نقل دریایی نیز گفت: سهمیه‌بندی بنزین بر نرخ تردد کشتی‌های بزرگ دیزلی تاثیری نداشت و تنها قایق‌های صیادی که از بنزین استفاده می‌کنند مشمول نرخ‌های جدید شدند که سازمان شیلات در طرحی در پی دیزلی کردن قایق‌های صیادی است.معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان خبر داد که تا یک ماه آینده خط مسافری مسقط- چابهار دوباره راه‌اندازی می‌شود.

«سیدحسن ابراهیمی» صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران در بندر شهید کلانتری چابهار، گفت: خط مسافری مسقط - چابهار دو سال بود که متوقف شده بود اما از اواسط دی ماه‌ دوباره با کشتی‌های با ظرفیت ٢٤٠ نفر و حمل ٤٠ خودرو راه‌اندازی خواهد شد.

وی این تصمیم را در راستای استفاده از ظرفیت بندر چابهار در امر جابه‌جایی مسافر بین کشورهای همسایه دانست و گفت: مسافرت دریایی بین بندرچابهار و بنادر اطراف رونق می‌گیرد.

معاون دریایی اداره بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان خبر داد که اکنون بندر شهید کلانتری پنج پست اسکله دارد که چهار پست اسکله برای ارائه خدمات به شناورهای سنتی و اسکله شماره پنج مخصوص کشتی هایی با ظرفیت ٣٠ هزار تن است که می‌توانند در این بندر پهلوگیری کنند.

وی متذکر شد که بیشتر حجم ظرفیت بندر چابهار نه در بندر شهید کلانتری بلکه در بندر شهید بهشتی وجود دارد و گفت: در طرح توسعه بندر شهید بهشتی قرار است این بندر به بندر شهیدکلانتری متصل شود تا شرایط تردد کشتی ها در بندر شهید کلانتری آسان شود.

ابراهیمی در خصوص افرایش نرخ بنزین بر حمل و نقل دریایی نیز گفت: سهمیه‌بندی بنزین بر نرخ تردد کشتی‌های بزرگ دیزلی تاثیری نداشت و تنها قایق‌های صیادی که از بنزین استفاده می‌کنند مشمول نرخ‌های جدید شدند که سازمان شیلات در طرحی در پی دیزلی کردن قایق‌های صیادی است.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: چابهار ، مسقط
ارسال به دوستان
شکار نیروی پنجم طبیعت؛ فیزیکدانان در آستانه حل بزرگ‌ترین معمای کیهان ۱۰ قانون رانندگی در کشورهای دیگر که آمریکایی‌ها از آن بی‌خبرند الهام از طبیعت برای فتح مریخ ۱۹ کشوری که تاکنون میزبان جام جهانی فوتبال بوده‌اند (+ اینفوگرافیک) قانون «۲۰، ۲۰، ۲۰ » برای خشکی چشم دیجیتال چیست؟ صدرنشینی مقتدرانه هلند، صعود ژاپن و لبخند سوئد؛ پرونده گروه F بسته شد «‌تهرانی ها در مراسم ظهر عاشورا در سبزه میدان»؛ سال ‌1270(عکس) دنباله‌دار میان‌ستاره‌ای 3I/ATLAS احتمالا هم‌سن جهان اولیه است ۵ زن ریاضیدان که مرزهای علم و فناوری را جابه‌جا کردند(+عکس) ساحل عاج دیوار برلین را شکست/ صعود مقتدرانه ساحل عاج، اکوادر/ صدرنشینی متزلزل آلمان اگر خار پاشنه دارید و از درد آن عاجز شده‌اید، بخوانید «الکساندر گراهام بل» در کنار همسرش؛ سال 1281(عکس) آیا خودروهایی با رنگ مطلقا سیاه به واقعیت نزدیک می‌شوند؟(+عکس) فرمول‌بندی سقوط؛ آیا با نگاه به تاریخ می‌توان سرنوشت جوامع را پیش‌بینی کرد؟ فوت یک گردشگر در اثر ریزش تونل برفی ازنا