فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۹۹۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۰ - ۰۱-۰۹-۱۳۹۸
کد ۶۹۹۵۵۸
انتشار: ۲۲:۵۰ - ۰۱-۰۹-۱۳۹۸

آمریکا: جهرمی را برای قطع اینترنت تحریم کردیم

آمریکا: جهرمی را برای قطع اینترنت تحریم کردیم

وزیر امور خارجه آمریکا در توییتی گفت که واشنگتن وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان را به علت قطع سیستم اینترنتی کشور در لیست تحریم‌های خود قرار داده است.

به گزارش ایسنا، مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا روز جمعه در توییتی نوشت: آمریکا، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات را برای یاری‌رسانی در قطع سیستم اینترنتی ایران تحریم کرده است. ما اعضای نظام ایران را مسئول سرکوب شدید مردم ایران می‌دانیم.

وی در انتهای توییت خود نیز از هشتگ "اینترنت برای ایران" استفاده کرده است.

 سایت وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز (جمعه) از اضافه شدن نام محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات ایران به لیست تحریم‌های این کشور خبر داد.

توییتر این وزارت‌خانه نیز علت تحریم آذری جهرمی را "سانسور اینترنتی در ایران" خوانده بود.


ارسال به دوستان
جزئیات گزارش بانک مرکزی از کاهش رشد اقتصادی در سال ۱۴۰۴ دیدار و گفت و گوی پزشکیان با فرمانده ارتش پاکستان چرا تفاهم‌نامه ایران و آمریکا در بهترین زمان ممکن امضا شده است؟ پوتین: غرب برای جنگ با روسیه آماده می‌شود تحریم‌های جدید آمریکا علیه کوبا جزئیات پیدا شدن دختر ۱۹ ساله نسیم‌شهری پس از ۱۰ روز روسیه: آماده‌ایم به ایران در توافق با آمریکا کمک کنیم حماس: اسرائیل به‌دنبال یک ساختار سیاسی جدید در غزه است حمله اسرائیل به جنوب لبنان همزمان با آغاز مذاکرات بیروت و تل‌آویو چمران: مترو رایگان راه‌حل نیست؛ اولویت واگن است / بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده با پروانه رایگان اصول مهم عکاسی ماکرو برای آغاز / توصیه هایی برای شروع با گوشی هوشمند جزئیات مسیرهای تشییع پیکر شهید در تهران و مشهد اعلام شد ماهی اوپاه را تا به حال دیده‌اید؟ یک استثنا در دنیای ماهی ها(+عکس) انتخاب داور فینال جام جهانی برای دیدار حساس ایران و مصر سقوط مردِ آرام؛ چرا کی‌یر استارمر دو سال پس از فتح تاریخیِ قدرت ناچار به استعفا شد؟