فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۹۲۴۳۵
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۷ - ۱۴-۰۷-۱۳۹۸
کد ۶۹۲۴۳۵
انتشار: ۲۱:۵۷ - ۱۴-۰۷-۱۳۹۸

محسن هاشمی: برج میلاد و پل صدر نباید ساخته می‌شد

محسن هاشمی: برج میلاد و پل صدر نباید ساخته می‌شد
این برج کاربری لازم مدنظر از جمله کاربری مخابراتی را نداشته و هم اکنون به مکانی تفریحی تبدیل شده است.

رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه باید پژوهش دقیق در تصمیمات انجام شود گفت: اگر پژوهش علمی و دقیق انجام شده بود نباید برج میلاد ساخته می‌شد.

به گزارش عصرایران به نقل از ایرنا، محسن هاشمی رفسنجانی روز یکشنبه در مراسم تهران پژوهان که به مناسبت هفته تهران برگزار شد با بیان اینکه با پژوهش دقیق و متقن تصمیمات غلط در حوزه های مختلف رخ نخواهد داد افزود:اگر پژوهش دقیقی رخ می داد شاهد ایجاد برج میلاد، پل صدر و موارد این چنینی نبودیم چرا که برج میلاد با صرف هزینه و وقت زیاد به هیچ عنوان نماد تهران نبوده است.

وی گفت: این برج کاربری لازم مدنظر از جمله کاربری مخابراتی را نداشته و هم اکنون به مکانی تفریحی تبدیل شده است.

وی افزود: توجه به پژوهش و بررسی همه جانبه باعث می شود که بسیاری از کارهای غلط رخ ندهد.

هاشمی بیان کرد: باید پژوهش قبل از تصمیم گیری رخ دهد و این موضوع به ما کمک می کند تا بسیاری از موارد و مطالعات دقیق و قابل اتکا باشد.

رئیس شورای شهر تهران از زحمات پیشکسوت تهران پژوه عبدالله انوار نیز قدردانی کرد و گفت: این فرهیخته تسلط به فقه، حقوق، تاریخ، ریاضیات، علوم انسانی و علوم طبیعی دارد و وجود این فرد برای ما بسیار ارزشمند است.

برچسب ها: هاشمی ، برج میلاد
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۵۲
غیر قابل انتشار: ۱۸
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
5
40
فقط همین نباید ساخته می شدند میلیاردها بودجه هزینه شده است حالا تاوان این اشتباهات را مردم می دهند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
11
65
آقای هاشمی
هدف از ساخت برج میلاد، از ین بردن نماد برج آزادی بود و بس.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
11
41
چرا پل صدر نباید ساخته می شد!!!!!؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
2
29
سیسات زدگی در مدیریت شهری هم خوب نیست
آشنا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
14
60
داداش اینکاره نیستید .
هرکی باید به جای خودش بره .
مثلا شما باید بری سرکش به باغاتتون ....
بقیه هم همینطور
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
6
45
پژوهش ها انجام شده بود و کوههای توچال برای برج مخابراتی پیشنهاد داده شده بود ولی امان از مدیرانی که از پژوهش بی نیازند و فوق همه این بچه بازی هاو محصولشان می شود سد گتوند ها و برج میلاد ها و....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
12
43
برج میلاد هرچی باشه ولی درآمد داره و بالاخره کاربری گردشگری داره. اما پل صدر معجزه بی بدیل شهرداریه. هرچی بیشتر می گذره این پل منفورتر میشه. ولی برای عوامل و دست اندرکارانش کاربری فوق العاده ای داشت.
حملات هوایی دوباره اسرائیل به جنوب لبنان رجزخوانی پرسروصدای «وحید جلیلی» علیه ترامپ(فیلم) بارش های پراکنده در راه کشور قلعه‌نویی: درباره موضوعاتی که در دین ما ممنوع است، صحبت نمی‌کنیم سخنگوی وزارت دفاع: خطوط قرمز نظام همان شروطی است که رهبر معظم اعلام کردند شهردار شیعه نیویورک در عزاداری عاشورا (+عکس) هشدار مرکز زلزله‌نگاری درباره برج‌سازی در سواحل مازندران حمایت مقام دولت اوباما از توافق ترامپ و ایران : قابل مقایسه با برجام نیست/ در انبوه اشتباهات ترامپ، توافق، کار صحیح است پیام قرارگاه خاتم‌ به آمریکا در مورد پرواز هواپیماهای اسرائیل در اطراف ایران ادعای ترامپ: ایران بازار جدید برای آمریکا است هشدار قرارگاه خاتم درباره پرواز هواپیماهای اسرائیل به سمت ایران اولین حضور عمومی سردار قاآنی و سردار ذوالقدر بعد جنگ (عکس) عراقچی: شهادت آیت‌الله خامنه‌ای را نه می‌بخشیم، نه فراموش می‌کنیم مجتمع مسکونی سیِنا؛ پیوند میان سنت و مدرنیته در معماری (+عکس) پرسش‌های رایج وغیر متدوال در باره جام جهانی؛ از آفساید و قانون ۵ ثانیه تا مهار مسی و پیراهن اردک