فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۸۵۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۱ - ۰۳-۰۶-۱۳۹۸
کد ۶۸۵۹۰۲
انتشار: ۱۳:۴۱ - ۰۳-۰۶-۱۳۹۸

نزاع، 36 هزار نفر را به پزشکی قانونی کشاند

نزاع، 36 هزار نفر را به پزشکی قانونی کشاند

در چهار ماه نخست سال ۱۳۹۸ سی و شش هزار و ۱۸۲ نفر به دلیل آسیب‌های ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، اداره کل پزشکی قانونی استان تهران در این باره اعلام کرد:

در چهار ماه نخست سال ۱۳۹۸ سی و شش هزار و ۱۸۲ نفر به دلیل آسیب‌های ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان تهران مراجعه کرده‌اند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۷ که تعداد مراجعین به دلیل نزاع به مراکز پزشکی قانونی سی و پنج هزار و ۵۵۴ نفر اعلام شده بود ۲ درصد افزایش یافته است.

بنابر این گزارش از کل مراجعین به دلیل آسیب‌های ناشی از نزاع در این چهار ماه بیست و دو هزار و ۹۶۹ نفر مرد و سیزده هزار و ۲۱۳ نفر زن بوده‌اند.
برچسب ها: قانون ، پزشک ، نزاع
ارسال به دوستان
شهردار شیعه نیویورک در عزاداری عاشورا (+عکس) هشدار مرکز زلزله‌نگاری درباره برج‌سازی در سواحل مازندران حمایت مقام دولت اوباما از توافق ترامپ و ایران : قابل مقایسه با برجام نیست/ در انبوه اشتباهات ترامپ، توافق، کار صحیح است پیام قرارگاه خاتم‌ به آمریکا در مورد پرواز هواپیماهای اسرائیل در اطراف ایران ادعای ترامپ: ایران بازار جدید برای آمریکا است هشدار قرارگاه خاتم درباره پرواز هواپیماهای اسرائیل به سمت ایران اولین حضور عمومی سردار قاآنی و سردار ذوالقدر بعد جنگ (عکس) عراقچی: شهادت آیت‌الله خامنه‌ای را نه می‌بخشیم، نه فراموش می‌کنیم مجتمع مسکونی سیِنا؛ پیوند میان سنت و مدرنیته در معماری (+عکس) پرسش‌های رایج وغیر متدوال در باره جام جهانی؛ از آفساید و قانون ۵ ثانیه تا مهار مسی و پیراهن اردک ورود ارتش آمریکا به خاک ونزوئلا برای کمک به زلزله زدگان (عکس) پارک‌هیل؛ بروتالیستی رنگی در شفیلد انگلستان (+عکس) سی‌ان‌ان: کاهش موقت نیروهای اسرائیلی در لبنان بید دندان خرگوشی! (+عکس) تصاویر هوایی از گابورون پایتخت بوتسوانا