فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۸۵۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۱ - ۰۳-۰۶-۱۳۹۸
کد ۶۸۵۹۰۲
انتشار: ۱۳:۴۱ - ۰۳-۰۶-۱۳۹۸

نزاع، 36 هزار نفر را به پزشکی قانونی کشاند

نزاع، 36 هزار نفر را به پزشکی قانونی کشاند

در چهار ماه نخست سال ۱۳۹۸ سی و شش هزار و ۱۸۲ نفر به دلیل آسیب‌های ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، اداره کل پزشکی قانونی استان تهران در این باره اعلام کرد:

در چهار ماه نخست سال ۱۳۹۸ سی و شش هزار و ۱۸۲ نفر به دلیل آسیب‌های ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان تهران مراجعه کرده‌اند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۷ که تعداد مراجعین به دلیل نزاع به مراکز پزشکی قانونی سی و پنج هزار و ۵۵۴ نفر اعلام شده بود ۲ درصد افزایش یافته است.

بنابر این گزارش از کل مراجعین به دلیل آسیب‌های ناشی از نزاع در این چهار ماه بیست و دو هزار و ۹۶۹ نفر مرد و سیزده هزار و ۲۱۳ نفر زن بوده‌اند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: قانون ، پزشک ، نزاع
ارسال به دوستان
سی‌ان‌ان: اسرائیل چندین تیپ خود را از غزه و جنوب لبنان خارج می کند طرح‌های ایران برای تنگه هرمز ؛ داردانل و مالاکا استایل خاص و متفاوت لیلا بلوکات در جدیدترین تصاویر منتشر شده برنامه کره جنوبی برای تولید نسخه بومی پهپاد شاهد ۱۳۶ ایران خسارات سنگین ایران به پایگاه‌های آمریکایی در بحرین (+عکس) تصمیم درست در بن‌بست سفری به دنیای مرموز چشمان زیبا و کمی هم ترسناک (تصویری) ادعای پلیس مونته‌نگرو: بازداشت یک ایرانی با درخواست اف‌بی‌آی عراق شایعه خروج از اوپک را تکذیب کرد مرسدس بنز 300CE-24 AMG؛ زیبایی خالص (+عکس) مرسدس بنز S600 ؛ تک رنگ در جهان (+عکس) ونزوئلا یک روز بعد از دو زلزله شدید (عکس) / کمبود امکانات و کندی امدادرسانی / پیش بینی هزاران کشته واکنش وزارت خارجه به بیانیه مشترک روبیو و شورای همکاری خلیج فارس پس از زلزله مهیب: ارتش آمریکا وارد ونزوئلا شد استاندار مازندران: در حمایت از تیم ملی فوتبال فعالیت ادارات فردا ۶ تیر با تاخیر آغاز می‌شود