فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۸۲۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳:۲۳ - ۱۳-۰۵-۱۳۹۸
کد ۶۸۲۵۳۶
انتشار: ۰۳:۲۳ - ۱۳-۰۵-۱۳۹۸

خودکشی مادر و دختر با قرص برنج در فارس

زن جوان به دلیل اختلاف خانوادگی با خوردن قرص برنج در شهرستان نی‌ریز استان فارس به زندگی خود و دختر ۱۱ ساله‌اش پایان داد.

فرمانده انتظامی شهرستان نی‌ریز اعلام کرد که ماموران روز جمعه در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند که زن جوان و دختر ۱۱ ساله‌اش به دلیل اختلاف خانوادگی با خوردن قرص برنج اقدام به خودکشی کرده‌اند.

سرهنگ سید خالد یوسفی که امروز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران از این ماجرا خبر داد، افزود: جسد متوفیان برای بررسی بیشتر به پزشک قانونی انتقال داده شده است.

وی گفت: شهروندان می‌توانند برای رفع مشکلات خانوادگی خود به مراکز مشاوره رجوع کنند تا دیگر شاهد این چنین حوادث دلخراش نباشیم.

شهرستان نی‌ریز در فاصله ۲۱۶ کیلومتری شیراز واقع شده است.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: خودکشی
ارسال به دوستان
صهیونیست‌ها بیش از 11 هزار منزل لبنانی را ویران کردند تاریکخانه ساترا به روان جامعه آسیب می‌زند! سفر قالیباف و عراقچی به عمان آرژانتین۲-۰ اتریش/حتی یک دقیقه از آخرین رقص بهترین بازیکن تاریخ را از دست ندهید چرا بازی ایران بلژیک مساوی شد؟ فریب ظاهرشان را نخورید! پشت پرده تفاوت های شگفت انگیز سه غول دنیای خزندگان (+اینفوگرافیک) وزارت بهداشت لبنان: شمار قربانیان حملات اسرائیل از ۴ هزار نفر فراتر رفت اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمالی کشور استقبال پرسپولیس از تصمیم فدراسیون فوتبال برای تعیین نمایندگان آسیا رکوردشکنی افسانه ای؛ گران ترین جام های جهانی تاریخ کدامند؟ آناتولی: ایران از زمان اعلام توافق با آمریکا ۳۶ میلیون بشکه نفت صادر کرده توکلی‌زاده: تشییع امام شهید، بزرگ‌ترین رستاخیز ملی و نماد وحدت امت اسلامی خواهد بود داروخانه خانگی قلب؛ 6 ادویه شگفت انگیز که رگ های شما را پاکسازی می کنند بیرانوند سد مطمئن، طارمی مهره گریز از فشار؛ دو چهره کلیدی ایران در برابر بلژیک اعمال محدودیت‌های پروازی در فرودگاه‌های کشور