فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۷۴۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵:۱۲ - ۰۳-۰۴-۱۳۹۸
کد ۶۷۴۹۶۴
انتشار: ۰۵:۱۲ - ۰۳-۰۴-۱۳۹۸

زمین خواری میلیاردی در بوشهر/ 2 نفر دستگیر شدند

زمین خواری میلیاردی در بوشهر/ 2 نفر دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از آزادسازی ۴۰۰ متر اراضی ملی از دست زمین خواران به ارزش ۲ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ جوشن سهرابی بیان کرد: در پی اعلام شکایت اداره راه و شهرسازی گناوه مبنی بر وقوع زمین خواری و اقدام به تخریب و ساخت و ساز در اراضی ملی توسط سودجویان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با اقدام اطلاعاتی پلیس و بهره‌گیری از نظر کارشناسان مشخص شد ۴۰۰ مترمربع از اراضی ملی به ارزش دو میلیارد ریال توسط دو نفر متخلف تصرف شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان اضافه کرد: با تشکیل پرونده مقدماتی در این زمینه، دو نفر متهم احضار شدند که پس از ارائه مدارک و شواهد به بزه انتسابی خود اعتراف کردند.

برچسب ها: زمین خواری ، بوشهر
ارسال به دوستان
فرانسه با اقتدار صدرنشین شد؛ سنگال امیدوار به صعود، عراق با جام وداع کرد تظاهرات مردم لبنان در اعتراض به توافق دولت با اسرائیل حمله به ایست‌وبازرسی بانه با 2 شهید و 5 مجروح محسن رضایی: رهبر انقلاب در سلامت کامل هستند و اجازه مذاکرات را دادند/ خواهان آزار و اذیت ملت آمریکا نیستیم حمله آمریکا به سایت های موشکی، پهپادی و راداری در جنوب ایران آخرین تیر پرسپولیس برای آسیایی شدن به سنگ خورد ترامپ: به آزار و اذیت مسیحیان در آمریکا پایان دادم؛ اکنون دین به کشور بازگشته است/ ایران هنوز می‌تواند موشک شلیک کند تشکر رئیس جمهور لبنان از آمریکا به خاطر میزبانی از مذاکرات با اسرائیل تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و امارات شنبه ادارات کدام استان‌ها با تأخیر شروع به‌کار خواهند کرد؟ محسن رضایی: اگر دشمن جنگ جدیدی آغاز کنند تلفات وسیع خواهند داد ادعای نتانیاهو: ارتش تا خلع سلاح حزب الله در لبنان باقی خواهد ماند کشته های زلزله ونزوئلا به ۹۲۰ تن افزایش یافت امضای توافق اسراییل و لبنان عمان به اروپا: عبور از تنگه هرمز مستلزم پرداخت هزینه خدمات است