فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۷۴۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۰ - ۲۹-۰۳-۱۳۹۸
کد ۶۷۴۲۱۸
انتشار: ۲۲:۲۰ - ۲۹-۰۳-۱۳۹۸

سرپرست جدید تراکتورسازی منصوب شد

سرپرست جدید تراکتورسازی منصوب شد

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در حکمی سرپرست تیم فوتبال این باشگاه را منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی، غلامرضا صادقیان با حکمی احد شیخ لاری، پیشکسوت تیم فوتبال این باشگاه را به عنوان سرپرست این تیم انتخاب و منصوب کرد.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در خصوص انتخاب سرپرست جدید تیم، گفت: باتوجه به اینکه آقای شیخ‌ لاری از پیشکسوتان خوشنام و ستارگان سال‌های دور تراکتورسازی است و تمامی شاخصه‌های لازم از جمله نظم، قاطعیت و تجربه را داراست، به عنوان سرپرست تیم انتخاب شده است.

صادقیان تاکید کرد: توجه به پیشکسوتان یکی از مولفه های اصلی باشگاه در رویکرد جدید خواهد بود.

عصر امروز احد شیخ لاری با حضور در تمرین تیم تراکتورسازی توسط مدیرعامل باشگاه به کادر فنی، اجرایی و بازیکنان معرفی شد.

برچسب ها: تراکتورسازی ، سرپرست
ارسال به دوستان
ترامپ و پایان رویای هالیوودی در ایران  بقائی: ایران از همه اهرم‌هایش برای اطمینان از اجرای تعهدات طرف مقابل بهره می‌گیرد ۳۳ هزار نفر تماشاگر بازی تیم ملی در سینما ؛ انتظار برای پخش بازی ایران با مصر کمک کنیم این دو مادر سرطانی به زندگی برگردند شهباز شریف: مذاکرات پیشرفت‌های امیدوارکننده‌ای داشت پزشکیان: بدون وا دادن وارد مذاکرات شدیم / لبنان را به خاطر ایران کوتاه آمدند / گشایش‌های خوبی ایجاد شده راز پنهان در ریه‌های فرعون؛ مصریان باستان چگونه آناتومی بدن را با سیاست گره زدند؟ یادداشتی که تیم ملی ایران هنگام ترک لس‌آنجلس در رختکن استادیوم از خود به جای گذاشت روزنامه جمهوری اسلامی: در مملکت حسینقلی خانی ما مداح و مجری حتی چاقو بر گلوی رئیس جمهور می‌گذارند! معجزه این غذاها برای سلامت روده؛ روزانه چقدر مجاز به مصرف هستیم؟ رشد اقتصادی ایران به ۰.۲ درصد رسید حمله ارتش آمریکا به یک شناور در کارائیب از سواچ تا هشتگ 6؛ اسمارت و تلاش برای خلق زیبایی در دنیای سدان ها (+تصاویر) دیدنی های امروز؛ از انقلاب تابستانی تا مذاکرات چهارجانبه در سوئیس برج میلاد تاسوعا و عاشورا تعطیل است؟