فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۷۲۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۳ - ۲۲-۰۳-۱۳۹۸
کد ۶۷۲۸۵۰
انتشار: ۱۲:۱۳ - ۲۲-۰۳-۱۳۹۸

چرا برق ساختمان وزارت نیرو قطع شد؟

چرا برق ساختمان وزارت نیرو قطع شد؟
با توجه به برق‌دار شدن ترانس مربوطه در ایستگاه وزارت نیرو و تلاش برای رفع مشکل فنی، به زودی برق ساختمان نیز وصل خواهد شد.

برق ساختمان وزارت نیرو امروز به دلیل نقص فنی، قطع شده و این ساختمان در خاموشی به سر می‌برد.

به گزارش ایسنا، مصطفی رجبی‌مشهدی - سخنگوی صنعت برق - درباره قطعی برق ساختمان ستادی وزارت نیرو گفت: در پی قطع برق یکی از فیدرهای فشار متوسط ایستگاه بیهقی، برق وزارتخانه به دلیل نقص فنی ایجاد شده در فیدرخانه ساختمان ستادی دچار قطعی شده بود.

وی افزود: با توجه به برق‌دار شدن ترانس مربوطه در ایستگاه وزارت نیرو و تلاش برای رفع مشکل فنی، به زودی برق ساختمان نیز وصل خواهد شد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: وزارت نیرو ، برق ، قطعی برق
ارسال به دوستان
خودروساز تحت حمایت عربستان ۱۸ درصد از نیروهایش را تعدیل کرد کانون‌های تمرکز میلیاردرهای جهان در سال ۲۰۲۶ (+ اینفوگرافیک) حضور ۱۱ دانشگاه ایرانی در رتبه‌بندی کیو اس ۲۰۲۷ (+جدول) مکمل محبوب مفاصل که خطر آلزایمر را افزایش می‌دهد «اولین تیم فوتبال ایران» بعد قهرمانی؛ سال 1302(عکس) ۱۲ راهکار طلایی برای افزایش چشمگیر عمر و ایمنی لاستیک خودرو شما نروژ ۳-۲ سنگال؛ هالند صعود نروژ را قطعی کرد آیا می‌توان به گذشته پیام فرستاد؟ مرز باریک میان فیزیک کوانتوم و سفر در زمان فرانسه ۳-۰ عراق/ پیروزی فرانسه با درخشش امباپه خواب‌گردی؛ نقصی در مغز یا یادگاری از گذشته؟ نمایی از کاخ «ابیض ناصرالدین شاه» در سال 1290 «رویاهای بستر مرگ»؛ پدیده مرموزی که در روزهای پایانی عمر به سراغ انسان می‌آید موشک کروز هسته‌ای Burevestnik روسیه مواد رادیواکتیو را حین پرواز آزاد می‌کند!(+عکس) توضیح کانال تلگرامی رسانه رهبر انقلاب درباره پیام ۲۸ خرداد ایشان تخلیه استادیوم در میانه بازی عراق و فرانسه به دلیل طوفان و رعد و برق