فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۷۲۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۲ - ۱۹-۰۳-۱۳۹۸
کد ۶۷۲۳۶۷
انتشار: ۲۰:۵۲ - ۱۹-۰۳-۱۳۹۸

امارات: حمله به نفتکش ها عامل نگرانی است

وزیر خارجه امارات در نشست خبری با همتای آلمانی خود گفت: حمله به نفتکش ها عامل نگرانی و تنش است. حادثه فجیره به مثابه تعدی به امارات و سلامت دریانوردی است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، عبدالله بن زائد وزیر خارجه امارات در نشست خبری با هایکو ماس همتای آلمانی خود گفت: حمله به نفتکش‌ها عامل نگرانی و تنش است. حادثه فجیره به مثابه تعدی به امارات و سلامت دریانوردی است.

وی افزود که امارات از پیوستن دیگر کشورها به روند تحقیق درباره حمله به نفتکش‌ها استقبال می‌کند.

وزیر خارجه امارات همچنین گفت: ما با وزیر خارجه آلمان، درباره ایران، سودان، یمن، سوریه و برخی موضوعات دیگر منطقه‌ای گفتگو کردیم.

از سوی دیگر هایکو ماس وزیر خارجه آلمان بر اهمیت ثبات منطقه خلیج فارس تاکید کرد و درباره یمن گفت: فرصت توافق استکهلم نباید از دست برود.

وزیر آلمانی همچنین بر ضرورت دستیابی به راهکار سیاسی در سودان هم تاکید کرد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: امارات ، نفتکش
ارسال به دوستان
سفر به جهنم شیشه ای مکزیک (+تصاویر) ویدیوی جدید ترامپ خبرساز شد؛ ادعاهای تند درباره برنامه هسته ای ایران بقائی: صلح واقعی تنها با پایان مداخلات آمریکا و خاتمه اشغالگری محقق می‌شود تغییر محسوس تخصیص ارز صنعت از شنبه/ تامین 2 میلیارد دلار در گام اول حمله پهپادی اسرائیلی به دو خودرو در جنوب لبنان مالیات ستانی از خانه های خالی/ فقط 7 میلیارد تومان در سال 1404 ادعای ترامپ درباره پیوستن بازرسان آمریکایی به آژانس برای بازرسی از تاسیسات هسته‌ای ایران گفت‌وگوی تلفنی عراقچی با وزیر خارجه عربستان آقای میثاقی برای افکار عمومی ارزش قائل باشید کتاب‌های فلسفی در کتابخانه رهبر شهید (+عکس) صادرات صنایع دفاعی و هوافضایی ترکیه به 6.7 میلیارد دلار رسید سقوط طلا به زیر ۴۰۰۰ دلار؛ پایین‌ترین سطح از آبان ۱۴۰۴ نجات یک قلاده شغال گرفتار در استخر نفتی در امیدیه ادعاهای جدید نتانیاهو: کار اسرائیل در لبنان تمام نشده است/ به ایران اجازه هسته ای شدن نمی دهم آمریکا فعالیت سفارت خود در کویت را از سر گرفت