کد خبر ۶۶۹۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵:۳۶ - ۳۱-۰۲-۱۳۹۸
کد ۶۶۹۱۲۹
انتشار: ۰۵:۳۶ - ۳۱-۰۲-۱۳۹۸

فورد آمریکا، 7 هزار کارمند خود را اخراج می‌کند

فورد آمریکا، 7 هزار کارمند خود را اخراج می‌کند
شرکت خودروسازی فورد آمریکا اعلام کرد که به منظور صرفه جویی در هزینه‌ها ده درصد معادل ۷ هزار نفر را از کارمندان خود را اخراج می‌کند.

شبکه خبری سی ان بی سی آمریکا گزارش داد: ۲۴۰۰ نفر از این ده درصد ینروی اخراجی در آمریکا و بقیه در کشور‌های اروپایی، چین و آمریکای شمالی و جنوبی اشتغال دارند.

این برنامه تعدیل نیروی کار تا پایان ماه اوت (مرداد ماه) امسال اجرا می‌شود. افرادی که اخراج خواهند شد از میان کارمندان اداری و مدیران این شرکت خودروسازی هستند و نه کارگران شرکت.

فورد ۷۰ هزار نیروی شاغل در کشور‌های مختلف جهان دارد و دفتر مرکزی آن در شهر دربورن ایالت میشیگان آمریکا قرار دارد.
برچسب ها: آمریکا ، فورد
ارسال به دوستان
چوب گلف بوگاتی معرفی شد / تبدیل زمین گلف به پیست مسابقه (+عکس) چرا بعضی‌ها بعد از نوشیدن قهوه آرام می‌شوند و بعضی مضطرب؟ قراردادی که ایلان ماسک را نجات داد؛ کدام کشور آسیایی ناجی «اسپیس‌ایکس»‌ شد؟ چرا جنگنده اف ۳۵ موشک‌هایش را درون بدنه خود پنهان می‌کند؟ ایران قدیم؛ تصویری از یک «درویش خوش‌قیافه» در دوران قاجار مغز ما چگونه همزمان به دو زبان صحبت می‌کند؟ برندهای خودرویی با کمترین مشکل گزارش شده از سوی خریداران در سال ۲۰۲۶ (+ اینفوگرافیک) درخشش بیرانوند در جام جهانی؛ بهترین بازیکن زمین شد تیزبین ها مچ این ماهی پنهان کار را بگیرند! / رکورد 10 ثانیه رکوردداران حبس نفس با حضور یک قهرمان برهنه! (اینفوگرافیک) رقابت در عصر هوش مصنوعی: چه کسانی برنده خواهند بود؟ استفاده از الگوریتم های یادگیری ماشین برای تخمین هزینه پروژه های صنعتی آموزش زبان انگلیسی به سبک عصر ایران / درس پنجاه و شش واکنش نتانیاهو به شایعات تاثیرپذیری از دونالد ترامپ وقوع انفجار در تاسیسات گاز مایع راس لفان قطر