فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۶۹۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵:۳۶ - ۳۱-۰۲-۱۳۹۸
کد ۶۶۹۱۲۹
انتشار: ۰۵:۳۶ - ۳۱-۰۲-۱۳۹۸

فورد آمریکا، 7 هزار کارمند خود را اخراج می‌کند

فورد آمریکا، 7 هزار کارمند خود را اخراج می‌کند
شرکت خودروسازی فورد آمریکا اعلام کرد که به منظور صرفه جویی در هزینه‌ها ده درصد معادل ۷ هزار نفر را از کارمندان خود را اخراج می‌کند.

شبکه خبری سی ان بی سی آمریکا گزارش داد: ۲۴۰۰ نفر از این ده درصد ینروی اخراجی در آمریکا و بقیه در کشور‌های اروپایی، چین و آمریکای شمالی و جنوبی اشتغال دارند.

این برنامه تعدیل نیروی کار تا پایان ماه اوت (مرداد ماه) امسال اجرا می‌شود. افرادی که اخراج خواهند شد از میان کارمندان اداری و مدیران این شرکت خودروسازی هستند و نه کارگران شرکت.

فورد ۷۰ هزار نیروی شاغل در کشور‌های مختلف جهان دارد و دفتر مرکزی آن در شهر دربورن ایالت میشیگان آمریکا قرار دارد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: آمریکا ، فورد
ارسال به دوستان
پزشکیان: مذاکره درباره توان موشکی ایران خط قرمز است افشاگری نخست‌وزیر پاکستان درباره جزئیات تفاهم‌نامه ایران و آمریکا قالیباف: قوه فضائیه گام‌های‌ مؤثری برای افزایش اعتماد عمومی برداشته است افزایش جمعیت یارانه‌بگیران به ۷۳ میلیون نفر جزئیات گزارش بانک مرکزی از کاهش رشد اقتصادی در سال ۱۴۰۴ دیدار و گفت و گوی پزشکیان با فرمانده ارتش پاکستان چرا تفاهم‌نامه ایران و آمریکا در بهترین زمان ممکن امضا شده است؟ پوتین: غرب برای جنگ با روسیه آماده می‌شود تحریم‌های جدید آمریکا علیه کوبا جزئیات پیدا شدن دختر ۱۹ ساله نسیم‌شهری پس از ۱۰ روز روسیه: آماده‌ایم به ایران در توافق با آمریکا کمک کنیم حماس: اسرائیل به‌دنبال یک ساختار سیاسی جدید در غزه است حمله اسرائیل به جنوب لبنان همزمان با آغاز مذاکرات بیروت و تل‌آویو چمران: مترو رایگان راه‌حل نیست؛ اولویت واگن است / بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده با پروانه رایگان اصول مهم عکاسی ماکرو برای آغاز / توصیه هایی برای شروع با گوشی هوشمند