فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۶۴۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۷ - ۰۵-۰۲-۱۳۹۸
کد ۶۶۴۶۸۵
انتشار: ۲۰:۴۷ - ۰۵-۰۲-۱۳۹۸

«برنده باش» این هفته روی آنتن نمی رود

در پی حاشیه های پیش آمده برای مسابقه تلویزیونی «برنده باش» مدیر رسانه این برنامه، گفت: برنده باش (پنجشنبه و جمعه ۵ و ۶ اردیبهشت) به روی آنتن نمی رود.

به گزارش ایرنا؛ پس از واکنش یکی از مراجع و بیانات مقام معظم رهبری، امروز ‌صبح رییس سازمان صدا و سیما با توجه به سخنان رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر جلوگیری از ترویج روش هایی که فرهنگ کار و تلاش را تضعیف می‌کنند در دستوری به اداره کل بازرگانی سازمان صدا و سیما خواستار تجدید نظر در ظهور و بروز رسانه ای اسپانسرهایی شد که مانع ترویج فرهنگ کار و تلاش است.

از صبح امروز ‌زمزمه هایی درباره توقیف برنامه برنده باش به گوش می رسد اما مدیر رسانه این برنامه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار داشت: مسابقه تلویزیونی برنده باش امشب و‌ فردا شب (پنجشنبه و جمعه ۵ و ۶ اردیبهشت) روی آنتن نخواهد رفت.

برچسب ها: برنده باش
ارسال به دوستان
تصادف زنجیره‌ای در جاده آرادان به سرخه/ ۱۲ مصدوم چگونه یک دانشمند مسلمان نظریه پزشکی اروپا را قرن‌ها پیش به چالش کشید؟ تقویت استخوان‌ها با یک خوراکی ساده و شیرین حسین شریعتمداری خطاب به تیم مذاکره: واقعا می خواهید تنگه هرمز را باز کنید و بازرسان آژانس را بپذیرید؟ راز قتل زن جوان در خیانت شوهرش نهفته بود استراتژی جدید پورشه: فروش خودرو کمتر و درآمدزایی بیشتر ارزش واقعی دارایی های بلوکه شده ایران چقدر است؟/ پول‌ها کجاست؟ سوریه وارد جنگ با حزب الله می شود؟ قاب دونفره رزیتا غفاری و رضا کیانیان در حاشیه جنجالی‌ترین سریال سال (+عکس) یکی از مشهورترین تصاویر تانک واژگون در تاریخ جنگ‌ ها «ماری‌جوآنا» در ایران قانونی می‌شود؟ یک گروه موسیقی در ایران دوران قاجار (عکس) جاده چالوس از ساعت ۹ صبح یک‌طرفه شد/ممنوعیت تردد از شمال به جنوب تا تخلیه بار ترافیکی عرق‌ریزی کلافه‌تان کرده؟ این راهکارها را امتحان کنید آقای پلیس! مرا به خاطر قتل هووی مادرم دستگیر کنید؛ دارم از عذاب وجدان می میرم