فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۶۲۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۷ - ۲۴-۰۱-۱۳۹۸
کد ۶۶۲۵۸۰
انتشار: ۲۲:۱۷ - ۲۴-۰۱-۱۳۹۸

سیدجلال حسینی: رئیس هیات مدیره تیم را بهم ریخت

سیدجلال حسینی: رئیس هیات مدیره تیم را بهم ریخت

‌کاپیتان تیم پرسپولیس گفت: از رئیس هیئت مدیره انتظار بیشتری داشتیم و فکر نمی‌کردیم روز بازی علیه تیم مصاحبه کند.

به گزارش مهر، سیدجلال حسینی پس از پیروزی ۳ بر ۲ تیمش برابر سایپا در ورزشگاه آزادی گفت: در دقایق ابتدایی گل خوردیم و به یکباره تا حدودی شیرازه تیم از هم پاشید اما به سرعت بازیکنان به شرایط عادی برگشته و توانستیم در پایان نیمه اول با تساوی به رختکن برویم و در نیمه دوم هم با زدن دو گل شرایطمان را بهتر کنیم البته سایپا طبیعی بود که فشار بر روی دروازه ما بیاورد و همین مسئله باعث شد یک گل دریافت کنیم اما در پایان به سه امتیاز دست پیدا کردیم تا خود را آماده دیدارهای آینده کنیم.

وی با انتقاد از صحبت‌های صبح امروز رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: واقعاً متوجه کار ایشان نشدم. مگر می‌شود رئیس هیئت مدیره صبح روز بازی علیه سرمربی صحبت کند؟ معنی کار او را هرگز نمی‌فهمم. در شرایطی که ما نیاز به حمایت داریم تعجب می‌کنم آقای کاشانی با آن همه تجربه علیه سرمربی صحبت می‌کند و حرف‌هایی را بر زبان می‌آورد که متأسفانه بیشتر شرایط تیم را به هم می‌رسید تا اینکه به ما کمک کند.

کاپیتان تیم پرسپولیس در پاسخ به این سوال که خیلی‌ها می‌گفتند سایپا مقابل پرسپولیس بازی نمی‌کند تا این تیم به قهرمانی دست پیدا کند گفت: از این صحبت‌ها زیاد است. شما دیدید که سایپا امروز چگونه بازی کرد؟ در این صحبت‌هایی که انجام می‌شود باید کمیته انضباطی و کمیته داوران ورود کند اما تعجب می‌کنم و فکر می‌کنم که آنها کاره‌ای نیستند که در این قضایا ورود نمی‌کنند.

سیدجلال حسینی در پاسخ به این پرسش که آیا کمیته فنی نمی‌خواهد ورود کند یا نمی‌گذارند ورود کند گفت: این را باید از خودشان بپرسید که چرا هیچ عکس العملی نشان نمی‌دهند.

حسینی با انتقاد از اعضای هیئت مدیره افزود: اعضای هیئت مدیره باید بدانند که ما همه چیز را می‌دانیم و می‌توانیم صحبت کنیم اما اگر حرفی نمی زنیم فقط به خاطر این است که شرایط تیم به هم نخورد ولی این باعث نمی‌شود که ما صحبت کردن بلد نیستیم. انتظار ما از اعضای هیئت مدیره خصوصاً رئیس هیئت مدیره پرسپولیس بیشتر است و فکر می‌کنم آنها توجهی به این موضوع ندارند.

وی تاکید کرد: ما ۴ روز دیگر باید در اصفهان به میدان برویم. بعد از آن باید با الاهلی بازی کنیم. بنابراین انتظار داریم که همه از ما حمایت کنند نه اینکه فقط تماشاگران حامی ما باشند.

کاپیتان پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: پرسپولیس روزهای سختی در پیش دارد بنابراین به حمایت همه نیاز داریم تا بتوانیم از این سختی‌ها سربلند بیرون بیاییم.

برچسب ها: حسینی ، پرسپولیس
ارسال به دوستان
کشورهایی که بیشترین و کمترین وابستگی را به نفت خاورمیانه دارند (+ اینفوگرافیک) مصرف سنگین الکل می‌تواند بافت ارتباطی مغز را در جوانی تغییر دهد تتر می‌تواند تا سال ۲۰۳۰ به بزرگ‌ترین خریدار اوراق خزانه‌داری آمریکا تبدیل شود(+اینفوگرافیک) یک هشدار مهم درباره مصرف آبمیوه در کودکی یک اروپایی با «کجاوه» در یکی از جاده‌های ایران در دوران قاجار (عکس) وسیله‌ای که شاید آلوده‌تر از توالت باشد! چرا عینک‌های دید در شب سبز هستند؟ رازی که در چشم انسان نهفته است صعود برزیل و مراکش/ اسکاتلند در انتظار نتایج دیگر گروه ها نوشیدنی معجزه‌آسایی که از معده تا مغز را آرام می‌کند + روش تهیه خانۀ اشرافی یک فرانسوی در تهران در دوران قاجار (عکس) در این روستای ایران استفاده از تلویزیون و نوشیدن چای ممنوع بوده!(+عکس) تانک جدید با برجک متفاوت و قابلیت همکاری با پهپاد(+عکس) داروهایی که موجب سفتی صبحگاهی دست‌ها می‌شوند «آلبر کامو» و راز دهان‌هایی که می‌خندند ایران شجاعانه جنگید، اما فرانسه در لحظات حساس برنده شد