فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۶۰۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۵ - ۱۰-۰۱-۱۳۹۸
کد ۶۶۰۵۱۶
انتشار: ۱۴:۳۵ - ۱۰-۰۱-۱۳۹۸

سلفی عامل مرگ یک جوان 20 ساله شد

سلفی عامل مرگ یک جوان 20 ساله شد
رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از مرگ پسری ۲۰ ساله به علت سقوط از پشت بام طبقه دوازدهم یک مجتمع مسکونی در شهرک اکباتان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، سرهنگ بابک نمک شناس (رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ) از مرگ پسری ۲۰ ساله به علت سقوط از پشت بام طبقه دوازدهم یک مجتمع مسکونی در شهرک اکباتان خبر داد.

نمک شناس گفت: ساعت ۱۳:۱۵ امروز شنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ خبر سقوط منجر به فوت پسر جوانی حدودا ۲۰ ساله از روی پشت بام طبقه ۱۲ واقع در شهرک اکباتان به کلانتری ۱۳۵ آزادی اعلام شد.

وی در ادامه تصریح کرد: با حضور ماموران در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد که متوفی در حال گرفتن عکس سلفی  بوده که به پایین سقوط کرده و فوت نموده است.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: مرگ ، جوان ، سلفی
ارسال به دوستان
وزارت خارجه آمریکا: روبیو از فردا راهی خاورمیانه می‌شود زلزله رودبار و جام جهانی 36 سال قبل ؛ تاثیر فوتبال در دو فیلم عباس کیارستمی «هفته قوه قضاییه؛ بازخوانی الگوی مواجهه با رسانه‌ها» 5 نکته درباره مذاکرات ایران و آمریکا در سوئیس / از سود تهران تا شهرت "بورگن اشتاک" وزیر خارجه قطر: مذاکرات فنی میان ایران و آمریکا ادامه دارد تحلیل گاردین از نمایش درخشان ایران و درخشش بیرانوند بهره‌برداری از دو چاه جدید در پارس جنوبی با رکورد حفاری هیئت مذاکره کننده به تهران بازگشت تأثیر توافق ایران و آمریکا بر شکوفایی اقتصاد دیجیتال پاکستان: سفر پزشکیان به اسلام‌آباد درباره تلاش‌های دیپلماتیک اخیر است سردار حسن‌زاده: تمام مقدمات برای برگزاری مراسم تشییع پیکر رهبری شهید پیش‌بینی شده است محسنی اژه‌ای: برخی افراد با بی‌توجهی سخنانی بر زبان می‌رانند که دشمن را خیالاتی می‌کند اعلام تعطیلی تهران در روز تشییع رهبر شهید انقلاب صادرات ۳۶ میلیون بشکه نفت ایران از ژوئن ۲۰۲۵ ثبت شد افزایش قیمت گاز طبیعی در اروپا به دلیل تهدیدات ترامپ علیه ایران