فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۵۱۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۰ - ۰۸-۱۱-۱۳۹۷
کد ۶۵۱۶۹۰
انتشار: ۲۰:۲۰ - ۰۸-۱۱-۱۳۹۷

بیرانوند: شرمنده مردم شدیم/ نمی‌دانم چه بگویم

دروازه‌بان تیم ملی با بیان این که بازیکنان تیم ملی از باخت برابر ژاپن شرمنده شده‌اند، گفت: نمی‌دانم چه بگویم. تمرکزمان را از دست دادیم و باختیم.

به گزارش ایسنا، علیرضا بیرانوند بعد از شکست تیم ملی برابر ژاپن اظهار کرد: نمی‌دانم چه بگویم. ما شرمنده مردم شدیم. تمرکزمان را از دست دادیم. همان بازیکنی که ما نسبت به حرکتش معترض بودیم توپ را برداشت و پاس گل داد.

او درباره اینکه آیا ایران روی اشتباه و بی تجربگی بازیکنان خودش گل خورد؟ گفت: این طور نیست. بازیکنان ما نسبت به حرکت بازیکن ژاپن معترض بودند. همه بازیکنان روی سر داور ریختند و بعد هم آن بازیکن گل زد.

دروازه‌بان ایران درباره از دست رفتن رویای قهرمانی افزود: واقعاً حیف شد. شرمنده مردم شدیم. نمی‌دانم چه بگویم.

او در واکنش به اینکه در این دوره از رقابت‌ها دیدار رده‌بندی برگزار نمی‌شود و امسال رنج بازی برای کسب مقام سوم هم وجود ندارد، گفت: متاسفانه رده‌بندی نیست. واقعاً ناراحت هستیم. نیت ما قهرمانی بود.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
دانشمندی که برای اثبات نظریه‌اش خون بیمار را به خود تزریق کرد عاشوراء و سنت های حاکم بر زمانه کاهش محدودیت‌های تیم ملی ایران در آمریکا تاریخ به روایت تصویر / گنج مرکرس هیتلر و تابلویی از مانه نذر ماندگار؛ نذری که امید را بر سفره بیماران می نشاند موساد در سوئیس قصد ترور عاصم منیر را داشت؟ پزشکیان: می‌شود جان را داد اما آزادگی را نه ترامپ: سنای آمریکا رأی خود درباره اختیارات جنگی علیه ایران را تغییر داد/ از همه سپاسگزارم طبقۀ متوسط در ایران؛ کوچک می‌شود یا دگرگون؟ زلزله دوقلو در ونزوئلا و تخریب گسترده (+عکس)/ 23 کشته تاکنون / پیش بینی 10 هزار کشته / ترامپ: تعداد کشته ها، هولناک است عکس‌های صدساله از عاشورا! بقایی: ناتو باید به خاطر همدستی در جنایات آمریکا-اسرائیل علیه ایران پاسخگو باشد راز افزایش شادی در محل کار با یک فرمول رایگان منظرۀ «گنبد هارونیه توس» در زمان ناصرالدین شاه قاجار در شب "استیون بلام" چه گذشت/ هنرمندان و اهل موسیقی چه گفتند؟