فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۵۱۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۰ - ۰۸-۱۱-۱۳۹۷
کد ۶۵۱۶۹۰
انتشار: ۲۰:۲۰ - ۰۸-۱۱-۱۳۹۷

بیرانوند: شرمنده مردم شدیم/ نمی‌دانم چه بگویم

دروازه‌بان تیم ملی با بیان این که بازیکنان تیم ملی از باخت برابر ژاپن شرمنده شده‌اند، گفت: نمی‌دانم چه بگویم. تمرکزمان را از دست دادیم و باختیم.

به گزارش ایسنا، علیرضا بیرانوند بعد از شکست تیم ملی برابر ژاپن اظهار کرد: نمی‌دانم چه بگویم. ما شرمنده مردم شدیم. تمرکزمان را از دست دادیم. همان بازیکنی که ما نسبت به حرکتش معترض بودیم توپ را برداشت و پاس گل داد.

او درباره اینکه آیا ایران روی اشتباه و بی تجربگی بازیکنان خودش گل خورد؟ گفت: این طور نیست. بازیکنان ما نسبت به حرکت بازیکن ژاپن معترض بودند. همه بازیکنان روی سر داور ریختند و بعد هم آن بازیکن گل زد.

دروازه‌بان ایران درباره از دست رفتن رویای قهرمانی افزود: واقعاً حیف شد. شرمنده مردم شدیم. نمی‌دانم چه بگویم.

او در واکنش به اینکه در این دوره از رقابت‌ها دیدار رده‌بندی برگزار نمی‌شود و امسال رنج بازی برای کسب مقام سوم هم وجود ندارد، گفت: متاسفانه رده‌بندی نیست. واقعاً ناراحت هستیم. نیت ما قهرمانی بود.

ارسال به دوستان
خنک ترین روستای یزد کجاست؟؛ ۹ جای خنک‌ و دیدنی یزد برای سفرهای تابستانی + آدرس صعود دراماتیک سوئیس و بوسنی و البته کانادا! ۷ کشته در ۲ تصادف در هرمزگان ادعای ترامپ: ایران امتیازهای بسیار بزرگی می دهد؛ خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد! فیزیکدانان در آستانه حل بزرگ‌ترین معمای کیهان/ شکار نیروی پنجم طبیعت پزشکیان: ایران امروز در منطقه به عنوان یک قدرت دیده می شود تهدید روبیو علیه ایران: به تعهدات عمل نکنید، ترامپ گزینه‌های زیادی دارد 3 نکته درباره سفر پزشکیان به پاکستان قوه قضائیه: آزادی بیش از ۲ هزار زندانی در تهران با همت خیرین در سال گذشته هشدار دستگاه قضا نسبت به فریب شرط‌بندی‌های جام جهانی ۲۰۲۶ نمایش‌های کشور سه شب اجرا ندارند همتی: ۲ میلیارد دلار ارز صنایع تامین می‌شود تلگراف: ترامپ ممکن است پس از انتخابات خواستار توافق جدیدی با ایران شود صادرات نفت ایران به ۴۰ میلیون بشکه رسید مرگ دونده ۲۵ ساله در ۳۰ متری خط پایان مسابقه دو لندن