فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۴۹۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۷ - ۲۷-۱۰-۱۳۹۷
کد ۶۴۹۹۵۶
انتشار: ۱۴:۴۷ - ۲۷-۱۰-۱۳۹۷

سقوط دکل مخابراتی در کرمان بر اثر توفان

شهردار منطقه ۲ کرمان گفت: طوفان امروز موجب سقوط دکل مخابراتی در منطقه دو شهرداری کرمان شد.


"علی سعیدی" در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: طوفان امروز موجب سقوط دکل ارتباطی در منطقه دو شهرداری کرمان شد.

وی افزود: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشت.

سعیدی تصریح کرد: سقوط دکل به دوسه خودرو که در محدوده نصب دکل قرار داشته اند، خسارت وارد کرده است.

به گزارش ایسنا، در حال حاضر در شهر کرمان شاهد وقوع طوفان و گرد و خاک با سرعت ۶۵ کیلومتر بر ساعت هستیم.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
موساد در سوئیس قصد ترور عاصم منیر را داشت؟ پزشکیان: می‌شود جان را داد اما آزادگی را نه ترامپ: سنای آمریکا رأی خود درباره اختیارات جنگی علیه ایران را تغییر داد/ از همه سپاسگزارم طبقۀ متوسط در ایران؛ کوچک می‌شود یا دگرگون؟ زلزله دوقلو در ونزوئلا و تخریب گسترده (+عکس)/ 23 کشته تاکنون / پیش بینی 10 هزار کشته / ترامپ: تعداد کشته ها، هولناک است عکس‌های صدساله از عاشورا! بقایی: ناتو باید به خاطر همدستی در جنایات آمریکا-اسرائیل علیه ایران پاسخگو باشد راز افزایش شادی در محل کار با یک فرمول رایگان منظرۀ «گنبد هارونیه توس» در زمان ناصرالدین شاه قاجار در شب "استیون بلام" چه گذشت/ هنرمندان و اهل موسیقی چه گفتند؟ تاریخ به روایت تصویر / شوروی در زمین و هوای افغانستان اختیارات جنگی ترامپ علیه ایران برگشت پزشکیان در حرم امام: بیکاری و گرسنگی را از بین ببریم/ کارشناس تلویزیون: مأموریت جهانی داریم فرعون را ساقط کنیم نیروی دریایی سپاه: عبور ایمن از تنگۀ هرمز تنها از مسیرهای اعلامی ایران ممکن است تقویم روز