فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۴۷۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۸ - ۱۵-۱۰-۱۳۹۷
کد ۶۴۷۹۵۰
انتشار: ۰۰:۱۸ - ۱۵-۱۰-۱۳۹۷

دفاع همسر مدیر برکنارشده صداوسیمای کیش از او

فاطمه حائری، همسر مدیر سابق صداوسیمای کیش که اخیرا برکنار شد در صفحه شخصی خود نوشت:

“بسم الله

بیاد پدرم برای همسرم

از کودکی‌های دور هر چه بیاد دارم تلخی تهمت‌های ناروا همنشین مان بود دشمن‌های که در لباس دوست تخریب می‌کردند و از خدا بی خبرآنی که به نام دین و اسلام پدر را آماج هر گونه بی صفتی و بی وجدانی خود قرار می‌دادند تا جای که پشت تریبون نماز جمعه مرگ بر حائری سرمی دادند و به نماینده‌ی امام خمینی که دم از او می‌زدند با حس تکلیف فزاینده مهر پرتاب می‌کردند و چهره آرام پدر که سپاسگزار حق تعالی بود و با بیان آرام از نمازگزاران تحریک شده تشکر می‌کرد

عزیزم، همسرم، پناهم

این روز‌ها چه با صلابت میزبان بدترین و بی انصافانه‌ترین قضاوت‌ها و تهمت‌ها و دشمنی‌ها قرار گرفتی در زمانی که برای مجلس یادبود پدرم با کسب اجازه از مسئولین بالا دستی خود در تهران بودی چه ناجوانمردانه برایت فضاسازی برنامه ریزی شده کردند که بی کفایت جلوه ات دهند و این همه در حالی بود که به گواهی همه‌ی دستگاه‌های ذیصلاح مرتبط محبوبت‌ترین مدیر منطقه‌ای محل مأموریت ات شناخته شده بودی (آمار ارائه‌ی شده از سوی معاونت امور اجتماعی منطقه آزاد کیش) و به لحاظ فنی و ساختاری طی یکسال مدیریت ات عامل رشد فزاینده زیر مجموعه ات بودی.

اما به یک باره طی یک شبانه روز در کمال حیرت، با همه‌ی قساوت فضای مجازی مواجه شدی، سرتیتر خبر‌ها من و تو، بی بی سی، تحقیر شدی و تهمت‌ها شنیدی و به زعم خودشان بی آبرویت کردند آماج قضاوت‌های عجولانه هزاران مخاطب عام و خاص قرار گرفتی.
اما چه شد که یک باره پیش چشمم اینقدر عزیزی شدی مصداق پدر بودی در صبر و چشم پوشی کردن از متاع قلیل دنیا در یک شب همه‌ی حثیت خانوادگی ات را زیر سوال بردند.

اما تو روایت گر این روایت بودی أَعِرِ اللّهَ جُمْجُمَتَکَ سرت را سپرده بودی به خدا و از فدای هرچه داشتی و نداشتی باکی نبود مسئولیت همه را به گردن گرفتی و طی حکمی بدور از انصاف به اعتراف جمله کارشناسان موضوع برای مواجه نشدن بسیاری به ظاهر از تو بزرگتر‌ها که جرات مواجهه با آماج این همه تهمت‌ها و تحقیر‌ها نداشتند، سپر بلا شدی باشد.

حساب ما به قیامت.

اما چند سوال اساسی چرا کسی پی جوی فیلم بردار آماده به ضبط فیلم نیست چرا در کل دنیا فقط یک فیلم از یک زاویه مشخص پخش شده چرا هیچ تماس اعتراضی ازسوی#کیشوندان به صداوسیما اتفاق نیافتاده چرا اگر فیلم بازپخش است لوگو ندارد

چرا تدوین گر قسمت سانسوری را جدا نکرده چرا باز بین پخش مهر تأیید پخش داده چرا علی رغم تاکید مدیرکل مبنی بر عدم دانلود فیلم و استفاده از آرشیو مورد تایید سازمان فیلم دانلود شده چرا علی رغم برخورد با متخلفین و معرفی نشدند.

برچسب ها: کیش
ارسال به دوستان
خنک ترین روستای یزد کجاست؟؛ ۹ جای خنک‌ و دیدنی یزد برای سفرهای تابستانی + آدرس صعود دراماتیک سوئیس و بوسنی و البته کانادا! ۷ کشته در ۲ تصادف در هرمزگان ادعای ترامپ: ایران امتیازهای بسیار بزرگی می دهد؛ خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد! فیزیکدانان در آستانه حل بزرگ‌ترین معمای کیهان/ شکار نیروی پنجم طبیعت پزشکیان: ایران امروز در منطقه به عنوان یک قدرت دیده می شود تهدید روبیو علیه ایران: به تعهدات عمل نکنید، ترامپ گزینه‌های زیادی دارد 3 نکته درباره سفر پزشکیان به پاکستان قوه قضائیه: آزادی بیش از ۲ هزار زندانی در تهران با همت خیرین در سال گذشته هشدار دستگاه قضا نسبت به فریب شرط‌بندی‌های جام جهانی ۲۰۲۶ نمایش‌های کشور سه شب اجرا ندارند همتی: ۲ میلیارد دلار ارز صنایع تامین می‌شود تلگراف: ترامپ ممکن است پس از انتخابات خواستار توافق جدیدی با ایران شود صادرات نفت ایران به ۴۰ میلیون بشکه رسید مرگ دونده ۲۵ ساله در ۳۰ متری خط پایان مسابقه دو لندن