فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۴۵۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۳ - ۲۸-۰۹-۱۳۹۷
کد ۶۴۵۴۷۱
انتشار: ۱۳:۲۳ - ۲۸-۰۹-۱۳۹۷

معاون رئیس جمهور: 200 نفر ازدولت رفتند

عصر ایران
حدود 5 الی 6 نفر هم‌ برای ادامه کار‌مجوز‌ لازم‌ را گرفتند.

معاون رئیس‌جمهور گفت: با اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان ۲۰۰ نفر از دولت رفتند.

جمشید انصاری، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در گفت‌وگو با تسنیم گفت: با اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان 200 نفر از دولت رفتند.

وی افزود: حدود 5 الی 6 نفر هم‌ برای ادامه کار‌مجوز‌ لازم‌ را گرفتند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
تمام توپ های جام جهانی از 1930 تا 2026 (تصویری) پرده‌برداری از چگونگی ارتباط پرندگان، ماهی‌ها، حشرات و پستانداران با یکدیگر افشای راز سرقت نافرجام ۷ کیلو طلا در شمال تهران اعترافات مردی که همسرش را با چکش کشت/ به زنم شک کرده بودم مطالعه جدید نشان داد: باکتری‌های روده و دهان میان افراد یک خانه منتقل می‌شوند برابوس؛ وقتی موتور سیکلت سفارشی معرفی می کند (+تصاویر) چگونگی یادگیری ریاضی در عصر هوش مصنوعی حقیقتی جالب درباره عطسه که سال ها اشتباه می دانستیم اسحاق دار: در نهایت پس از ۴۷ سال مذاکره مستقیم ایران و آمریکا شکل گرفت ۵ نوشیدنی که فواید بیشتری نسبت به چای سبز برای فشار خون دارند پویش ملی «ققنوس» با مشارکت ۶۳۷۵ دانش‌آموز و معرفی ۱۰۰ اثر برتر یک حقوقدان: شرکت‌های اینترنتی باید در تصادفات پیک‌های موتوری شریک مسئولیت باشند این ابرخودرو حیرت‌انگیز با ۳۲۷ هزار قطعه لگو ساخته شده است!(+عکس) یکی از معروف ترین اسناد پایان جنگ جهانی دوم (+عکس) مرد جوان همسرش را درون تاکسی و در برابر فرزند16ساله اش به گلوله بست و بلافاصله خودش را هم کشت