فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۴۳۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۲ - ۱۷-۰۹-۱۳۹۷
کد ۶۴۳۷۲۳
انتشار: ۱۷:۳۲ - ۱۷-۰۹-۱۳۹۷

وزیر ارتباطات: مخابرات با تغییرات ارز با مشکل مواجه شد

وزیر ارتباطات: مخابرات با تغییرات ارز با مشکل مواجه شد

تغییرات نرخ ارز باعث شده مخابرات که هزینه ها ارزی و درآمدها ریالی است، با مشکل مواجه شده است.

به گزارش ایسنا، محمدجواد آذری جهرمی - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات - امروز در همایش هفته دیجیتال که در محل این وزارتخانه برگزار شد، اظهار کرد که تغییرات نرخ ارز باعث شده مخابرات که هزینه‌ها ارزی و درآمدهایش ریالی است، با مشکل مواجه شود.

او اظهار کرد: 30 میلیون مشترک مخابرات هستند که در هر سال 360 میلیارد تومان هزینه چاپ قبض می‌کند، در حالی که می‌توان با ظرفیت دولت الکترونیکی بدون هزینه انجام داد،
440 میلیارد تومان هزینه توزیع قبوض خدماتی دیگر است.

او در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: از فروردین تا آذرماه امسال، رشد تبادلات مرکز ملی تبادل اطلاعات، 10 برابر شده اما تنها 10 درصد ظرفیت این مرکز کار می‌کند.

برچسب ها: مخابرات
ارسال به دوستان
فرانسه با اقتدار صدرنشین شد؛ سنگال امیدوار به صعود، عراق با جام وداع کرد تظاهرات مردم لبنان در اعتراض به توافق دولت با اسرائیل حمله به ایست‌وبازرسی بانه با 2 شهید و 5 مجروح محسن رضایی: رهبر انقلاب در سلامت کامل هستند و اجازه مذاکرات را دادند/ خواهان آزار و اذیت ملت آمریکا نیستیم حمله آمریکا به سایت های موشکی، پهپادی و راداری در جنوب ایران آخرین تیر پرسپولیس برای آسیایی شدن به سنگ خورد ترامپ: به آزار و اذیت مسیحیان در آمریکا پایان دادم؛ اکنون دین به کشور بازگشته است/ ایران هنوز می‌تواند موشک شلیک کند تشکر رئیس جمهور لبنان از آمریکا به خاطر میزبانی از مذاکرات با اسرائیل تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و امارات شنبه ادارات کدام استان‌ها با تأخیر شروع به‌کار خواهند کرد؟ محسن رضایی: اگر دشمن جنگ جدیدی آغاز کنند تلفات وسیع خواهند داد ادعای نتانیاهو: ارتش تا خلع سلاح حزب الله در لبنان باقی خواهد ماند کشته های زلزله ونزوئلا به ۹۲۰ تن افزایش یافت امضای توافق اسراییل و لبنان عمان به اروپا: عبور از تنگه هرمز مستلزم پرداخت هزینه خدمات است