فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۴۲۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۷ - ۰۶-۰۹-۱۳۹۷
کد ۶۴۲۰۷۲
انتشار: ۱۶:۲۷ - ۰۶-۰۹-۱۳۹۷

جنرال موتور 14 هزار کارگر خود را اخراج می کند

جنرال موتور 14 هزار کارگر خود را اخراج می کند

یک شرکت خودروسازی قصد دارد با اخراج ۱۴ هزار کارگر و تعطیلی ۵ واحد خودروسازی خود روی تولید خودروهای الکتریکی و خودران تمرکز کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، شرکت جنرال موتور قصد دارد ۱۵ درصد از کارمندان قراردادی خود را اخراج و ۵ واحد تولید خودرو در آمریکای شمالی را تعطیل کند. همچنین این شرکت تولید ۶ مدل از خودروهایش را تا سال آتی کاهش می دهد. این اقدامات بخشی از برنامه احیای این خودروساز است که در حال حاضر با کاهش فروش خودرو روبرو شده است.

درهمین راستا جنرال موتورز قصد دارد مانند بقیه خودروسازان، روی تولید خودروهای الکتریکی و برنامه های خودروی خودران فعالیت کند.

به هرحال با اجرایی شدن تصمیم جنرال موتور ۱۴ هزار کارگر بیکار می شوند.

علاوه بر آن تولید ۶ خودروCadillac XTSی وCT۶، بیوک لاکروس و شوی ایمپالا، کروز و وولت نیز متوقف می شود.

برچسب ها: جنرال موتورز
ارسال به دوستان
دختری از ایل شاهسون با لباس‌های سنتی در دوران قاجار(عکس) ۵ چهره ماندگار که راه زنان را به دنیای مهندسی گشودند(+عکس) از جنرال موتورز تا فورد؛ برندهایی که خودروهای نظامی را برای ارتش آمریکا ساختند(+عکس) حمله سایبری به زیرساخت‌های بانکی کشور تایید شد دلاور دوستانیان کارگردان مستند درگذشت درخشش هاکی‌بازان ایرانی در روسیه؛ کسب دو مدال نقره جام تات‌نفت شکست تیم ملی هندبال ساحلی ایران در نخستین دیدار جهانی تصمیم جدید وزارت امنیت داخلی آمریکا برای تیم ملی ایران ترامپ: در تلاش هستیم که با ایران به توافقی منصفانه دست پیدا کنیم/ اوضاع خیلی خوب پیش می‌رود گروسی: ایده‌ای درباره محل احتمالی مواد غنی سازی شده داریم/ اولویت اصلی، تأیید محل اورانیوم با غنای بالا است ترامپ: شاید باید دوباره نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری بشوم! تجارت سیاه جسد؛ چرا اشراف اروپایی مومیایی های مصر را می خوردند؟ / مهمانی های مومیایی گشایی چگونه برگزار می شدند درگذشت آذر عظیما؛ بانوی پیشکسوت آواز ایران بررسی اصلاح شیوه قیمت‌گذاری خودرو در وزارت صمت نعیم قاسم: اسرائیل راهی جز عقب‌نشینی از لبنان ندارد