فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۴۱۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۹ - ۰۵-۰۹-۱۳۹۷
کد ۶۴۱۸۷۱
انتشار: ۱۳:۱۹ - ۰۵-۰۹-۱۳۹۷

برانکو: در اعتصاب بازیکنان کنار آنها هستم

عصر ایران
به خوبی از مشکلات باشگاه خبر دارم اما همیشه در کنار بازیکنان خود حضور دارم و تصمیم آنها برای من قابل احترام است. باشگاه مقابل بازیکنان و کادرفنی وظایفی دارد که امیدوارم اجرایی شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان به خاطر مشکلات مالی تصمیم به اعتصاب گرفتند و من هم کنار آنها هستم.

به گزارش ایرنا، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس که به دلیل اعتصاب بازیکنان برگزار نشد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازیکنان تصمیم گرفتند به خاطر مشکلات مالی، امروز تمرین نکنند. آنها حرفه ای هستند و برای گذران زندگی به دریافت پول خود نیاز دارند.

وی در رابطه با عملکرد حمیدرضا گرشاسبی به عنوان مدیرعامل باشگاه گفت: گرشاسبی برای حل مشکلات تلاش زیادی کرده و توانست بدهی های چندین سال قبل باشگاه را هم پرداخت کند تا خطرات زیادی از سر ما باز شود.

برانکو افزود: بازیکنان هم اعلام کردند مبالغ زیادی طلب دارند و امیدوارم باشگاه با تلاش دوچندان مشکلات آنها را سریعتر حل کند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به خوبی از مشکلات باشگاه خبر دارم اما همیشه در کنار بازیکنان خود حضور دارم و تصمیم آنها برای من قابل احترام است. باشگاه مقابل بازیکنان و کادرفنی وظایفی دارد که امیدوارم اجرایی شود.

وی در خصوص دیدار روز گذشته مقابل تراکتورسازی گفت: دیدار مقابل تراکتورسازی یک دربی بسیار مهم بود و معمولا در چنین مسابقاتی بازیکنان تحت فشار زیادی قرار می گیرند. تراکتورسازی اخیرا نتایج بسیار خوبی کسب کرده و با انگیزه بالایی به تهران آمده بود. روز گذشته شاهد بازی خوبی از سوی دو تیم نبودیم و در نهایت خوشحالم که یک امتیاز بدست آوردیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم ما به خاطر خستگی با مصدومیت های زیادی روبه رو شد و متاسفانه مشکل شانه کمال کامیابی نیا هم باید به صورت جدی رسیدگی شود. بازیکنان من هفت ماه است که با تلاش فراوان برای موفقیت پرسپولیس تمرین کردند. اکثر تیم های لیگ برتر امسال بسیار خوب تقویت شدند اما شرایط برای ما متفاوت بود.

برانکو اظهار داشت: تیم من در بازی دیروز اصلا خوب نبود اما اصلا از بازیکنان ناراحت نیستم و آنها را به بهترین شکل درک می کنم. در نیم فصل بازیکنان جدید خوبی را جذب می کنیم که بتوانیم یک نیمکت قدرتمند در حد پرسپولیس داشته باشیم.

وی افزود: بازیکنان جذب شده به برنامه پرسپولیس می خورند و سعی خواهیم کرد در کنار آنها 3 بازیکن زیر 23 سال جذب کنیم تا آینده پرسپولیس را هم بسازیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص عملکرد نه چندان مطلوب خط حمله این تیم اظهار داشت: تیم ما امسال گل های کمی به ثمر رسانده و باید قبول کنیم شرایط تیم های دیگر هم متفاوت بوده است. نکته بسیار مهم عملکرد متفاوت خط دفاعی ما است که حتی یک موقعیت هم به تیم تراکتورسازی نداد.

وی افزود: البته باید فکر اساسی برای عملکرد خط حمله خود کنیم زیرا تیمی که می خواهد قهرمان شود باید عملکرد قوی تری در گلزنی داشته باشد.

برچسب ها: برانکو ، پرسپولیس ، اعتصاب
ارسال به دوستان
گران‌ترین و ارزان‌ترین اینترنت دنیا در سال ۲۰۲۶ (+اینفوگرافیک) سفیر ایران در بغداد: باید به نگرانی‌های گروه‌های مقاومت عراق پاسخ داده شود سقوط بالگرد گشت ساحلی آمریکا مسی: فقط از صعود خوشحالم، مغزم کار نمی‌کند! دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت: امضای رسمی ترامپ پای نام خلیج فارس سند ایستادگی ایرانیان است ونس: در مذاکرات با ایران پیشرفت داشته‌ایم ۵ کشته و ده‌ها زخمی در حمله موشکی اوکراین به روسیه اژه ای: عفو بیش از ۸۰ هزار محکوم اغتشاشات؛ بازگشت ۵۸ هزار میلیارد به بیت‌المال گل‌گهر سیرجان در تورنمنت سه‌جانبه تعیین سهمیه آسیایی شرکت نمی‌کند تیراندازی در کانادا؛ یک افسر پلیس هدف قرار گرفت صهیونیست‌ها بیش از 11 هزار منزل لبنانی را ویران کردند تاریکخانه ساترا به روان جامعه آسیب می‌زند! سفر قالیباف و عراقچی به عمان آرژانتین۲-۰ اتریش/حتی یک دقیقه از آخرین رقص بهترین بازیکن تاریخ را از دست ندهید چرا بازی ایران بلژیک مساوی شد؟