فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۳۹۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۷ - ۱۹-۰۸-۱۳۹۷
کد ۶۳۹۶۳۲
انتشار: ۲۲:۳۷ - ۱۹-۰۸-۱۳۹۷

زیکو: جو استادیوم آزادی شبیه ماراکانا بود

سرمربی و بازیکن پیشین تیم فوتبال کاشیما ژاپن گفت: از قهرمانی تیم کاشیما در لیگ قهرمانان آسیا خوشحالم.

به گزارش مهر، زیکو بعد از تساوی تیم های فوتبال پرسپولیس و کاشیما به قهرمانی تیم ژاپن در لیگ قهرمانان آسیا گفت: بسیار خوشحالم، بازی سختی بود. برای مسابقه آنچه که اهمیت داشت قهرمانی بود نه نتیجه.

وی درباره جو ورزشگاه آزادی هم گفت: این جو من را یاد تیم خودم در برزیل می اندازد که هزاران نفر برای تشویق آن به ورزشگاه ماراکانا می آمدند. با این حال بازیکنان کاشیما تحت تاثیر این جو قرار نگرفتند و به خوبی بازی کردند.

مدیر افتخاری باشگاه کاشیما درباره تیم پرسپولیس هم تاکید کرد: پرسپولیس تیم قدرتمندی بود که دفاع خوبی داشت. اما تیم کاشیما بسیار خوب کار کرد.

برچسب ها: ورزشگاه آزادی
ارسال به دوستان
دختری از ایل شاهسون با لباس‌های سنتی در دوران قاجار(عکس) ۵ چهره ماندگار که راه زنان را به دنیای مهندسی گشودند(+عکس) از جنرال موتورز تا فورد؛ برندهایی که خودروهای نظامی را برای ارتش آمریکا ساختند(+عکس) حمله سایبری به زیرساخت‌های بانکی کشور تایید شد دلاور دوستانیان کارگردان مستند درگذشت درخشش هاکی‌بازان ایرانی در روسیه؛ کسب دو مدال نقره جام تات‌نفت شکست تیم ملی هندبال ساحلی ایران در نخستین دیدار جهانی تصمیم جدید وزارت امنیت داخلی آمریکا برای تیم ملی ایران ترامپ: در تلاش هستیم که با ایران به توافقی منصفانه دست پیدا کنیم/ اوضاع خیلی خوب پیش می‌رود گروسی: ایده‌ای درباره محل احتمالی مواد غنی سازی شده داریم/ اولویت اصلی، تأیید محل اورانیوم با غنای بالا است ترامپ: شاید باید دوباره نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری بشوم! تجارت سیاه جسد؛ چرا اشراف اروپایی مومیایی های مصر را می خوردند؟ / مهمانی های مومیایی گشایی چگونه برگزار می شدند درگذشت آذر عظیما؛ بانوی پیشکسوت آواز ایران بررسی اصلاح شیوه قیمت‌گذاری خودرو در وزارت صمت نعیم قاسم: اسرائیل راهی جز عقب‌نشینی از لبنان ندارد