فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۳۹۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۴ - ۱۹-۰۸-۱۳۹۷
کد ۶۳۹۶۱۹
انتشار: ۲۰:۴۴ - ۱۹-۰۸-۱۳۹۷

سیدجلال حسینی: کثیف‌ترین بازی‌ای بود که دیدیم

سیدجلال حسینی: کثیف‌ترین بازی‌ای بود که دیدیم

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید حریف ژاپنی باعث شد دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی خوبی از آب درنیاید.

به گزارش ایسنا، سیدجلال حسینی، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس پس از نایب قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا در مصاحبه با تلویزیون رسمی کنفدراسیون فوتبال این قاره درباره دیدار برگشت با کاشیما در فینال گفت: شرمنده هواداران شدیم که نتوانستیم نتیجه را جبران کنیم. این کثیف‌ترین بازی‌ای بود که دیدیم.

وی ادامه داد: بازی امروز در سطح فینال نبود. تیم ژاپنی بازی زشتی را ارائه داد و اصلا بازی نکرد و نگذاشت ما فوتبال خودمان را بازی کنیم.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: سید جلال حسینی
ارسال به دوستان
درخواست ۸۷.۶ میلیارد دلاری ترامپ برای جبران هزینه‌های جنگ ایران نخست‌وزیر عراق: روابط جدیدی با آمریکا آغاز کرده ایم دبیر کمیسیون امنیت ملی: تنگه هرمز به شرایط قبل بازنمی‌گردد این جاندار با پوست خود «می‌بیند» هشدار محسنی اژه ای به وحدت شکنان؛ با حرف‌هایتان دشمن را خیالاتی نکنید آیین‌ های جمعی چگونه به رشد فردی و خودشناسی کمک می کنند؟ آیا انسان‌های باستان رنگ آبی را متفاوت درک می‌کردند؟ روبیو: وارد مرحله‌ای جدید برای صلح با ایران شده‌ایم از سیاوش تا عاشورا؛ چگونه ایرانیان تشیع را با زبان اسطوره‌های خود فهمیدند؟ شکایت ۳ قاضی دیوان کیفری بین‌المللی از ترامپ حضور پزشکیان در هیئت عزاداری امام حسین (ع) در تبریز سازمان جهانی بهداشت: خطر جهانی ابولا همچنان پایین است تصور جالب هوش مصنوعی از زیبایی در دنیای پرندگان (تصویری) حمله حسن عباسی به مذاکره‌کنندگان؛ از گندم واشنگتن نخواهید خورد نمایش F-16 یونانی در دره های صعب العبور / رزمایش اینیوخوس 2026 (تصویری)