فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۳۷۶۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۲ - ۰۵-۰۸-۱۳۹۷
کد ۶۳۷۶۳۳
انتشار: ۰۹:۱۲ - ۰۵-۰۸-۱۳۹۷

مالزی نیروهایش را از عربستان خارج کرد

مالزی نیروهایش را از عربستان خارج کرد

وزیر خارجه مالزی پس از دیدار با همتای سعودی خود در کوالالامپور از خروج نیروهای کشورش از عربستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، سیف الدین عبدالله، وزیر خارجه مالزی پس از دیدار با عادل الجبیر، همتای سعودی خود در کوالالامپور در نشست خبری گفت، مالزی نیروهای خود در عربستان را از این کشور خارج کرد.

عبدالله گفت، نیروهای کشورش که به دنبال وقوع جنگ یمن در سال ۲۰۱۵ به ائتلاف عربی به رهبری عربستان پیوسته بودند، ریاض را ترک کردند. او زمان خروج این نیروها از عربستان را اعلام نکرد.

وی افزود، همتای سعودی خود را در جریان تصمیمی که دولت مالزی اتخاذ کرده قرار داده است.

محمد سابو، وزیر دفاع مالزی در ماه ژوئن اعلام کرد، کشورش حضور نظامی خود در عربستان را بررسی کرده است.

در سال ۲۰۱۵ مالزی با هدف خارج کردن شهروندان خود از یمن یگان نظامی خود را به عربستان اعزام کرد.

برچسب ها: مالزی ، عربستان
ارسال به دوستان
خواب‌گردی؛ نقصی در مغز یا یادگاری از گذشته؟ نمایی از کاخ «ابیض ناصرالدین شاه» در سال 1290 «رویاهای بستر مرگ»؛ پدیده مرموزی که در روزهای پایانی عمر به سراغ انسان می‌آید موشک کروز هسته‌ای Burevestnik روسیه مواد رادیواکتیو را حین پرواز آزاد می‌کند!(+عکس) توضیح کانال تلگرامی رسانه رهبر انقلاب درباره پیام ۲۸ خرداد ایشان تخلیه استادیوم در میانه بازی عراق و فرانسه به دلیل طوفان و رعد و برق تویوتای دست‌ساز و کمیاب ژاپنی / ترکیب چهره کلاسیک با موتور افسانه‌ای (+عکس) گران‌ترین و ارزان‌ترین اینترنت دنیا در سال ۲۰۲۶ (+اینفوگرافیک) سفیر ایران در بغداد: باید به نگرانی‌های گروه‌های مقاومت عراق پاسخ داده شود سقوط بالگرد گشت ساحلی آمریکا مسی: فقط از صعود خوشحالم، مغزم کار نمی‌کند! دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت: امضای رسمی ترامپ پای نام خلیج فارس سند ایستادگی ایرانیان است ونس: در مذاکرات با ایران پیشرفت داشته‌ایم ۵ کشته و ده‌ها زخمی در حمله موشکی اوکراین به روسیه اژه ای: عفو بیش از ۸۰ هزار محکوم اغتشاشات؛ بازگشت ۵۸ هزار میلیارد به بیت‌المال