فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۳۶۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۶ - ۲۴-۰۷-۱۳۹۷
کد ۶۳۶۰۸۳
انتشار: ۱۰:۰۶ - ۲۴-۰۷-۱۳۹۷

ماجرای تماس مدیر شبکه 3 با فردوسی‌پور

ماجرای تماس مدیر شبکه 3 با فردوسی‌پور

پس از لغو پخش برنامه نود دوشنبه شب، به نظر می‌رسد مدیر شبکه سه در مساله دیگری هم با عادل فردوسی‌پور مخالفتی اساسی داشته است.

خبرآنلاین نوشت: مسابقات جام رسانه‌ها شب گذشته در فرهنگسرای رسانه برگزار شد و عادل فردوسی‌پور هم به عنوان یکی از بازیکنان تیم شبکه سه به میدان رفت. تیمی که در ابتدا قرار بود با نام تیم نود به میدان برود اما گویا مخالفتی در سطح مدیریت شبکه با این اتفاق وجود داشته است.

عزیزی مسوول برگزاری مسابقات به خبرآنلاین گفت: نام این تیم در ابتدا نود بود اما دکتر فروغی مدیر شبکه سه با ما تماس گرفت و گفت عادل حق ندارد تیم بدهد و این تیم باید با نام شبکه سه باشد.

با این اتفاق به نظر می رسد مدیر شبکه سه تنها در پخش برنامه نود این هفته با عادل فردوسی‌پور چالش نداشته و حاشیه های این مدیر جوان و این مجری با تجربه در سطوح دیگر هم وجود داشته است.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: فردوسی پور ، شبکه سه
ارسال به دوستان
دانشمندی که برای اثبات نظریه‌اش خون بیمار را به خود تزریق کرد کاهش محدودیت‌های تیم ملی ایران در آمریکا تاریخ به روایت تصویر / گنج مرکرس هیتلر و تابلویی از مانه نذر ماندگار؛ نذری که امید را بر سفره بیماران می نشاند موساد در سوئیس قصد ترور عاصم منیر را داشت؟ پزشکیان: می‌شود جان را داد اما آزادگی را نه ترامپ: سنای آمریکا رأی خود درباره اختیارات جنگی علیه ایران را تغییر داد/ از همه سپاسگزارم طبقۀ متوسط در ایران؛ کوچک می‌شود یا دگرگون؟ زلزله دوقلو در ونزوئلا و تخریب گسترده (+عکس)/ 23 کشته تاکنون / پیش بینی 10 هزار کشته / ترامپ: تعداد کشته ها، هولناک است عکس‌های صدساله از عاشورا! بقایی: ناتو باید به خاطر همدستی در جنایات آمریکا-اسرائیل علیه ایران پاسخگو باشد راز افزایش شادی در محل کار با یک فرمول رایگان منظرۀ «گنبد هارونیه توس» در زمان ناصرالدین شاه قاجار در شب "استیون بلام" چه گذشت/ هنرمندان و اهل موسیقی چه گفتند؟ تاریخ به روایت تصویر / شوروی در زمین و هوای افغانستان