فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۳۳۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۷ - ۰۵-۰۷-۱۳۹۷
کد ۶۳۳۴۲۴
انتشار: ۲۱:۵۷ - ۰۵-۰۷-۱۳۹۷

12 مصدوم و یک فوتی بر اثر مصرف الکل در بجنورد

بجنورد- رئیس بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد گفت: مصرف مشروبات الکلی در این شهرستان منجر به مسمومیت ۱۳ نفر شد که یکی از آنان جان باخت.

به گزارش مهر، رامین حقیقی اظهار کرد: از ۱۲ فرد مسمومی که در این بیمارستان بستری شده اند، چهار نفر وضعیت مساعدی ندارند.

حقیقی افزود: دو نفر از بیماران با تشخیص پزشک از بیمارستان مرخص شدند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: بجنورد ، الکل
ارسال به دوستان
کانون‌های تمرکز میلیاردرهای جهان در سال ۲۰۲۶ (+ اینفوگرافیک) حضور ۱۱ دانشگاه ایرانی در رتبه‌بندی کیو اس ۲۰۲۷ (+جدول) مکمل محبوب مفاصل که خطر آلزایمر را افزایش می‌دهد «اولین تیم فوتبال ایران» بعد قهرمانی؛ سال 1302(عکس) ۱۲ راهکار طلایی برای افزایش چشمگیر عمر و ایمنی لاستیک خودرو شما نروژ ۳-۲ سنگال؛ هالند صعود نروژ را قطعی کرد آیا می‌توان به گذشته پیام فرستاد؟ مرز باریک میان فیزیک کوانتوم و سفر در زمان فرانسه ۳-۰ عراق/ پیروزی فرانسه با درخشش امباپه خواب‌گردی؛ نقصی در مغز یا یادگاری از گذشته؟ نمایی از کاخ «ابیض ناصرالدین شاه» در سال 1290 «رویاهای بستر مرگ»؛ پدیده مرموزی که در روزهای پایانی عمر به سراغ انسان می‌آید موشک کروز هسته‌ای Burevestnik روسیه مواد رادیواکتیو را حین پرواز آزاد می‌کند!(+عکس) توضیح کانال تلگرامی رسانه رهبر انقلاب درباره پیام ۲۸ خرداد ایشان تخلیه استادیوم در میانه بازی عراق و فرانسه به دلیل طوفان و رعد و برق تویوتای دست‌ساز و کمیاب ژاپنی / ترکیب چهره کلاسیک با موتور افسانه‌ای (+عکس)