فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۲۶۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۵ - ۲۳-۰۵-۱۳۹۷
کد ۶۲۶۷۸۱
انتشار: ۲۱:۳۵ - ۲۳-۰۵-۱۳۹۷

وندی شرمن: فکر می‌کردم ایران برجام را نقض کند

سرپرست هیئت آمریکایی در مذاکرات هسته‌ای با ایران و گروه ۱+۵ گفته تصور می‌کرده که ایرانی‌ها توافق هسته‌ای برجام را نقض خواهند کرد.

به گزارش  فارس، «وندی شرمن»، سرپرست هیئت آمریکایی در مذاکرات هسته‌ای با ایران و گروه ۱+۵ به اشتباه بودن دیدگاهش درباره اینکه ایرانی‌ها این توافق را نقض می‌کنند اعتراف کرده است.

شرمن در این یادداشت در «فارن‌افرز» به تشریح نحوه حصول توافق هسته‌ای «برجام» میان طرف‌های مذاکره‌کننده پرداخته و از رفتار دولت «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا در قبال این توافق انتقاد کرده است.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: وندی شرمن ، برجام
ارسال به دوستان
چرا بلانشو «فوکو» را نویسنده‌ای در فضای ادبی می‌خواند؟ معرفی کتابی نادر از دو غول فلسفه فرانسه ایران‌شناس فرانسوی و مترجم حافظ و مولانا درگذشت تغییر مدیریت در هلدینگ صبا انرژی/ پناهی عزل و غفوری سرپرست شد نان؛ سلاحی که هرگز بازنشسته نشد شروع به‌کار ادارات کرمان روز شنبه ۶ تیر با دو ساعت تأخیر برای تماشای بازی تیم ملی هشدار مدیریت بحران تهران درباره گرمازدگی کنایه بقائی به آمریکا با انتشار آمار گرسنگی در این کشور تصویری جدید و بی‌حجاب مریم رجوی (+عکس) ناپدید شدن کاپیتان تیم ملی والیبال ونزوئلا پس از زلزله صرافی کوینکس به دور زدن تحریم‌های ایران متهم شد امام جمعه ارومیه درباره تفاهم نامه: نه عالی است ، نه خیانت؛ مانند خوارج تندروی نکنیم وقتی برای عکس گرفتن با ایرانِ پیروز صف می‌کشند تقاضا از برخی مداحان: درباره بقیه مسائل هم راهکارهای نو بدهید! سی‌ان‌ان: اسرائیل چندین تیپ خود را از غزه و جنوب لبنان خارج می کند طرح‌های ایران برای تنگه هرمز ؛ داردانل و مالاکا