فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۲۴۱۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۸ - ۱۰-۰۵-۱۳۹۷
کد ۶۲۴۱۵۹
انتشار: ۰۸:۳۸ - ۱۰-۰۵-۱۳۹۷

آب تهرانی‌ ها سهمیه‌بندی می‌شود؟

فرماندار تهران با تاکید بر لزوم صرفه جویی مردم در مصرف آب، گفت: فعلا برنامه ریزی برای سهمیه بندی آب در تهران وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، عیسی فرهادی درباره احتمال قطعی آب در تهران گفت: ما در تهران مشکل آب نداریم اما حتما مردم باید در خصوص مصرف خود صرفه جویی را در دستور کار قرار دهند تا با مشکل روبرو نشویم.

وی افزود: شهروندان تهرانی باید 20 درصد صرفه جویی در مصرف آب داشته باشند و اگر این مهم محقق شود نیاز به سهمیه بندی نیست.

فرماندار تهران تاکید کرد:‌ در حال حاضر برنامه ریزی برای جیره بندی و سهمیه بندی آب در تهران وجود ندارد.

برچسب ها: آب ، سهمیه بندی آب
ارسال به دوستان
امیر پوردستان: مصلحت ایجاب کند، با عملیات‌ پیش‌دستانه دشمن را به‌شدت غافلگیر می‌کنیم پزشکیان پاکستان را ترک کرد نوحه دامن کشان رفتی دلم زیر و رو شد پرتغال 5-۰ ازبکستان؛ هیولا هنوز زنده است تأیید حکم حبس دوومیدانی‌کاران ایرانی در دادگاه تجدیدنظر کره جنوبی ادعای ترامپ: بازرسان هسته‌ای در زمان مناسب در ایران حضور خواهند یافت/ بازرسی‌ها ۱۰۰ درصد انجام خواهد شد تغییر قوانین پنالتی در جام جهانی ۲۰۲۶ توسط فیفا رفع اختلال خدمات کارت بانک تجارت پس از حمله سایبری اوکراین: به مسیر عضویت در اتحادیه اروپا ادامه می‌دهیم اعطای دکترای افتخاری جراحی قلب به پزشکیان، در پاکستان شناسایی نخستین مورد تب کریمه کنگو در اردبیل آقای مجری ؛ مظلوم نمایی نکن، اون روز که جیک جیک مستونت بود، یاد زمستونت نبود؟ رکورد تاریخی رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ وقتی نام علی دایی در جام جهانی ۲۰۲۶ دوباره می‌درخشد اینجا «کمربند نارنجی» است؛ شهری 18 هزار نفری که 90 درصد یک محصول جهانی را تولید می کند