کد خبر ۶۱۰۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۸ - ۳۱-۰۲-۱۳۹۷
کد ۶۱۰۵۹۷
انتشار: ۱۳:۰۸ - ۳۱-۰۲-۱۳۹۷

سقوط مرگبار زن میانسال هنگام توت‌خوری

زن میانسال هنگام توت‌خوری از طبقه چهارم ساختمان به پایین سقوط کرد و جان باخت.

به گزارش تسنیم، صبح جمعه مأموران کلانتری 104 عباس‌آباد در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند زن 46 ساله‌ای در بیمارستان رسالت جان خود را از دست داده است.

بنابر اظهارات مأموران در حیاط منزل متوفی واقع در سیدخندان، خیابان دبستان، درخت توت قرار داشت و متوفی از پنجره بالکن طبقه چهارم برای خوردن توت به درخت نزدیک شده اما به یکباره به پایین سقوط کرده بود.در نهایت با دستور سجاد منافی‌آذر؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت جسد متوفی به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
  از اتاقی ۹ متری تا باشگاهی برای رویاها؛ روایتی از 16 سالگی « کتابخانه روستایی فاطمه‌ها» معاون ترامپ: یادداشت تفاهم با ایران جلوی افزایش اختلاف ها را می گیرد رهبر انصارالله: حضور اسرائیل در سومالی‌لند را تحمل نمی‌کنیم پیام تسلیت و ابراز همدردی پزشکیان با دولت و ملت ونزوئلا در پی زلزله اخیر  مفقود شدن بیش از 21 هزار نفر در پی زلزله‌های ویرانگر ونزوئلا دمای هوا در استان بوشهر به مرز ۵۰ درجه رسید کوه خرافات ؛ افسانه ای که همچنان زنده است ایتالیا: تحریم بن گویر را با جدیت دنبال می‌کنیم دریای شیطان؛ معمایی که همچنان در آب‌های ژاپن زنده است واکنش غریب آبادی به اظهارات دبیرکل ناتو درباره نقش رومانی و ایتالیا در حمله به ایران مسکو کنسولگری رومانی در سن‌پترزبورگ را تعطیل کرد دو جام جهانی؛ دو زلزله و هر دو حین تماشای بازی برزیل- اسکاتلند افشای راز سیاره صورتی پس از یک دهه هوش مصنوعی روزانه چند بشکه نفت مصرف می‌کند؟ نکند مثل یزیدی‌ها قدرت را بر عدالت ترجیح دهیم- سروش محلاتی