فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۰۲۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۷ - ۱۹-۰۱-۱۳۹۷
کد ۶۰۲۵۸۹
انتشار: ۱۹:۵۷ - ۱۹-۰۱-۱۳۹۷

کنترل حریق انبار ضایعات در پارس جنوبی

فرماندار شهرستان کنگان گفت: حریق در انبار ضایعات پارس جنوبی تحت کنترل است.

به گزارش میزان، فتح‌الله نوروزی با اشاره به وقوع آتش‌سوزی در انبار ضایعات فازها ۲۲ تا ۲۴ پارس جنوبی اظهار داشت: نیروهای آتش‌نشانی بلافاصله وارد عمل شدند و حریق تحت کنترل است.

وی با اشاره به اینکه مشکلی برای تاسیسات این فازها ایجاد نشده است، افزود: اطفای حریق در حال انجام است.

آتش سوزی در انبار ضایعات عایق کاری فازهای ۲۲ تا ۲۴ پارس جنوبی رخ داده است.

آتش سوزی به علت وجود فوم‌های پلاستیکی دارای دود زیادی است ولی اطراف آن کاملا ایزوله شده است وخطری جدی نیست.

برچسب ها: پارس جنوبی ، آتش سوزی
ارسال به دوستان
گفت‌وگوی تلفنی پزشکیان با رئیس جمهور صربستان و ترکیه وزیر دفاع پاکستان: تفاهم اسلام‌آباد به معنای پایان سیاسی نتانیاهوست عارف: هیچ اعتمادی به دشمن نداریم تصویری کم‌نظیر از بمب‌افکن آمریکایی بی-۱۷ پس از اصابت شدید آتش ضدهوایی توییت ترامپ درمورد موافقت ایران با بازرسی‌ هسته‌ای هشدار متخصص ریه: هر وعده قلیان معادل یک پاکت سیگار است لیبرمن: توافق بین آمریکا و ایران «بزرگترین فاجعه سیاسی» است درخشش خیره‌کننده ستاره‌های لیورپول در جام جهانی ۲۰۲۶ احتمال تمدید رایگان مترو و اتوبوس تهران تا پایان تشییع رهبر شهید انقلاب رضا عنایتی: تیم ملی بیش از ۵۰ درصد شانس صعود دارد قیمت بلیت اتوبوس تهران به کربلا و اهواز اعلام شد روس‌اتم: حملات اوکراین به نیروگاه اتمی زاپوریژیا تشدید شده است حضور ۱۱ دانشگاه ایرانی در فهرست برترین‌های جهان واردکنندگان بزرگ نفت به دنبال افزایش ذخایر نفتی هستند اعلام تورنمنت سه جانبه پرسپولیس، گل‌گهر و چادرملو برای سهمیه آسیا