فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۰۲۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۲ - ۱۷-۰۱-۱۳۹۷
کد ۶۰۲۱۲۹
انتشار: ۲۰:۴۲ - ۱۷-۰۱-۱۳۹۷
درگیری با نصرتی و بنگر برای توپ بود؛

رمضانی: نفت چیزی برای از دست دادن نداشت

عصر ایران
مهاجم سایپا با اشاره به داوری این بازی عنوان کرد: به نظرم یک سری اشتباهات داشت که کارشناسان باید نظر بدهند و بهتر است ما حرفی نزنیم.

مهاجم سایپا می‌گوید جدال او با مدافعان نفت در جریان بازی بر سر توپ بود.

به گزارش "ورزش سه"، آرمان رمضانی پس از دیدار سایپا و نفت گفت: مسابقه خوبی بود؛ نیمه اول خیلی خوب بودیم ولی یکدفعه بازی برگشت و کارمان سخت شد؛ نفت هم چیزی برای از دست دادن نداشت و فشار آورد ولی خدا را شکر به برد رسیدیم.
او در مورد گلزنی خود برای سومین بازی متوالی اظهار کرد: تلاش بچه‌ها بود و من فقط شوت آخر را زدم؛ خدا را شکر که توانستم گلزنی کنم؛ با بنگر و نصرتی هم یار مستقیمشان بودم و هر دو طرف برای گرفتن توپ درگیر بودیم؛ مشکل خاصی وجود نداشت؛ خوشبختانه بازی را با برد تمام کردیم.
مهاجم سایپا با اشاره به داوری این بازی عنوان کرد: به نظرم یک سری اشتباهات داشت که کارشناسان باید نظر بدهند و بهتر است ما حرفی نزنیم.

برچسب ها: نفت تهران ، سایپا
ارسال به دوستان
تصادف زنجیره‌ای در جاده آرادان به سرخه/ ۱۲ مصدوم چگونه یک دانشمند مسلمان نظریه پزشکی اروپا را قرن‌ها پیش به چالش کشید؟ تقویت استخوان‌ها با یک خوراکی ساده و شیرین حسین شریعتمداری خطاب به تیم مذاکره: واقعا می خواهید تنگه هرمز را باز کنید و بازرسان آژانس را بپذیرید؟ راز قتل زن جوان در خیانت شوهرش نهفته بود استراتژی جدید پورشه: فروش خودرو کمتر و درآمدزایی بیشتر ارزش واقعی دارایی های بلوکه شده ایران چقدر است؟/ پول‌ها کجاست؟ سوریه وارد جنگ با حزب الله می شود؟ قاب دونفره رزیتا غفاری و رضا کیانیان در حاشیه جنجالی‌ترین سریال سال (+عکس) یکی از مشهورترین تصاویر تانک واژگون در تاریخ جنگ‌ ها «ماری‌جوآنا» در ایران قانونی می‌شود؟ یک گروه موسیقی در ایران دوران قاجار (عکس) جاده چالوس از ساعت ۹ صبح یک‌طرفه شد/ممنوعیت تردد از شمال به جنوب تا تخلیه بار ترافیکی عرق‌ریزی کلافه‌تان کرده؟ این راهکارها را امتحان کنید آقای پلیس! مرا به خاطر قتل هووی مادرم دستگیر کنید؛ دارم از عذاب وجدان می میرم