کد خبر ۶۰۱۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۰:۳۵ - ۱۶-۰۱-۱۳۹۷
کد ۶۰۱۸۶۰
انتشار: ۰۰:۳۵ - ۱۶-۰۱-۱۳۹۷

دشتی: سهمیه گرفتن برای پارس واجب نیست

عصر ایران
همانطور که گفتم ما تمام سعیمان را میکنیم که سهمیه را بگیریم ولی مسئولین کمی به فکر بازیکنان هم باشند و مشکل مالی تیم را حل کنند که بچه ها بتوانند با تمرکز و انگیزه بالا به میدان بروند. من فکر میکنم پایان فصل جزو ٦تیم بالا جدول باشیم.

علی دشتی یکی از برترین بازیکنان فصل تیم پارس جنوبی است و موفق به زدن 4 گل هم شده است.

به گزارش "ورزش سه"، او درخصوص افت تیم پارس جنوبی در نیم فصل دوم می گوید: نیم فصل اول چون تیم ها شناخت کمتری از تیم ما داشتند و ما را یکی از گزینه سقوط میدانستند، نمایش بهتری داشتیم ولی ما انگیزه خیلی بالایی داشتیم و همه بازی ها را برای برد میرفتیم، در نیم فصل دوم هم امتیاز گرفتن خیلی سخت میشود، دروازه ها کوچک می شوند و همه تیم ها به جز سه، چهار تیم در نیم فصل دوم نتوانستند خوب نتیجه بگیرند. ما هم اگر نیم فصل دوم بدشانسی نمی آوردیم شرایطمان با الان خیلی فرق داشت.

دشتی درخصوص شرایط در نیم فصل دوم و مقایسه با نیم فصل اول اذعان داشت: من از اول فصل سعی کردم بهترین عملکرد را داشته باشم، یک مصدومیت داشتم که سبب شد کمی از شرایط آرمانی دور شوم ولی فکر می کنم وقتی تیم نتیجه نمی گیرد بازی من نیز کمتر به چشم می آید ولی سعی می کنم در این چند بازی عملکرد بهتری داشته باشم.

مهاجم تیم پارس دلیل افت تیم را مشکلات مالی عنوان کرد و گفت: ٩٩ درصد دلیل افت تیم، مسائل مالی است.

او درباره آینده خودش گفت: شک نکنید من فصل بعد خیلی بهتر از این فصل کار میکنم و همه تلاشم را میکنم که همیشه بهترین باشم.

علی دشتی نظر جالبی راجع به مهدی تارتار سرمربی تیم پارس جنوبی داشت: من از لیگ یک شاگرد آقای تارتار بودم من چیزهای زیادی از ایشان یاد گرفتم. او سبک بازی من را عوض کرد و از ایشان تشکر میکنم که به من اعتماد کردند و به من میدان دادند و خداراشکر منم توانستم جواب اعتماد ایشان را بدهم.

وی همچنین درخصوص شانس فولاد برای کسب سهمیه هم اظهارنظر کرد: ما تمام سعیمان را میکنیم که فولاد را ببریم، همه تیمها وقتی به جم می آیند فقط برای تساوی می آیند چون امتیاز گرفتن از ما در جم اصلا آسان نیست، ولی بنظر من به عنوان یک هوادار و نه یک بازیکن سهمیه گرفتن برای پارس اصلا واجب نیست مسئولین باید از الان برای بودجه سال بعد فکری کنند که بتوانند فصل بعد تیم داری کنند. اگر به فکر تیم نباشند از همین الان برای فصل بعد پارس یکی از تیمهای سقوط کننده است و سرنوشت شاهین در انتظارش خواهد بود.

دشتی درباره سرنوشت پارس در لیگ امسال نیز گفت: همانطور که گفتم ما تمام سعیمان را میکنیم که سهمیه را بگیریم ولی مسئولین کمی به فکر بازیکنان هم باشند و مشکل مالی تیم را حل کنند که بچه ها بتوانند با تمرکز و انگیزه بالا به میدان بروند. من فکر میکنم پایان فصل جزو ٦تیم بالا جدول باشیم.

برچسب ها: پارس جنوبی ، لیگ برتر
ارسال به دوستان
۳ دلیل رایج برای افت فشار لاستیک (و نحوه تشخیص آن‌ها) «دختران قاجاری در کلاس درس»؛ 130 سال قبل (عکس) عراقچی: تحریم صادرات نفت و پتروشیمی تعلیق شد/ برخی پول های مسدود شده آزاد شدند / طرح بزرگ بازسازی و توسعه اقتصادی ایران اجرایی شد معمای نام‌گذاری خودروهای مرسدس‌ بنز؛ هر حرف و عدد چه معنایی دارد؟ چوب گلف بوگاتی معرفی شد / تبدیل زمین گلف به پیست مسابقه (+عکس) چرا بعضی‌ها بعد از نوشیدن قهوه آرام می‌شوند و بعضی مضطرب؟ قراردادی که ایلان ماسک را نجات داد؛ کدام کشور آسیایی ناجی «اسپیس‌ایکس»‌ شد؟ چرا جنگنده اف ۳۵ موشک‌هایش را درون بدنه خود پنهان می‌کند؟ ایران قدیم؛ تصویری از یک «درویش خوش‌قیافه» در دوران قاجار مغز ما چگونه همزمان به دو زبان صحبت می‌کند؟ برندهای خودرویی با کمترین مشکل گزارش شده از سوی خریداران در سال ۲۰۲۶ (+ اینفوگرافیک) درخشش بیرانوند در جام جهانی؛ بهترین بازیکن زمین شد تیزبین ها مچ این ماهی پنهان کار را بگیرند! / رکورد 10 ثانیه رکوردداران حبس نفس با حضور یک قهرمان برهنه! (اینفوگرافیک) رقابت در عصر هوش مصنوعی: چه کسانی برنده خواهند بود؟