فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۰۰۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۳ - ۰۶-۰۱-۱۳۹۷
کد ۶۰۰۶۱۴
انتشار: ۱۱:۵۳ - ۰۶-۰۱-۱۳۹۷

مسمومیت 10 نفر بر اثر گاز گرفتگی در بویراحمد

عصر ایران
در ساعت ۲ و۳۰ دقیقه امروز دوشنبه، ۶ فروردین زن ۴۸ ساله در چادر مسافرتی در آبشار یاسوج دچار مسمومیت با گاز زغال شده بود که به بیمارستان انتقال داده شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از مسمومیت ۱۰ نفر با گاز مونوکسید کربن در آبشار یاسوج و سرگچینه دشتروم خبر داد.

به گزارش ایسنا، «جلال پوران‌فرد» اظهار کرد: در ساعت ۲ و۳۰ دقیقه امروز دوشنبه، ۶ فروردین زن ۴۸ ساله در چادر مسافرتی در آبشار یاسوج دچار مسمومیت با گاز زغال شده بود که به بیمارستان انتقال داده شد.

وی افزود: همچنین در ساعت ۴:۵۲ گزارشی مبنی بر ۹ نفر مسمومیت با گاز زغال در سرگچینه دشتروم گزارش شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: در پی اعلام این خبر بلافاصله اورژانس دشتروم و ۳ شهری به محل اعزام شد بعد از اقدامات درمانی لازم(اکسیژن درمانی در محل) ۵ نفر درمان سرپایی و ۴ نفر به بیمارستان امام سجاد یاسوج انتقال داده شدند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
از جنرال موتورز تا فورد؛ برندهایی که خودروهای نظامی را برای ارتش آمریکا ساختند(+عکس) حمله سایبری به زیرساخت‌های بانکی کشور تایید شد دلاور دوستانیان کارگردان مستند درگذشت درخشش هاکی‌بازان ایرانی در روسیه؛ کسب دو مدال نقره جام تات‌نفت شکست تیم ملی هندبال ساحلی ایران در نخستین دیدار جهانی تصمیم جدید وزارت امنیت داخلی آمریکا برای تیم ملی ایران ترامپ: در تلاش هستیم که با ایران به توافقی منصفانه دست پیدا کنیم/ اوضاع خیلی خوب پیش می‌رود گروسی: ایده‌ای درباره محل احتمالی مواد غنی سازی شده داریم/ اولویت اصلی، تأیید محل اورانیوم با غنای بالا است ترامپ: شاید باید دوباره نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری بشوم! تجارت سیاه جسد؛ چرا اشراف اروپایی مومیایی های مصر را می خوردند؟ / مهمانی های مومیایی گشایی چگونه برگزار می شدند درگذشت آذر عظیما؛ بانوی پیشکسوت آواز ایران بررسی اصلاح شیوه قیمت‌گذاری خودرو در وزارت صمت نعیم قاسم: اسرائیل راهی جز عقب‌نشینی از لبنان ندارد امیر پوردستان: مصلحت ایجاب کند، با عملیات‌ پیش‌دستانه دشمن را به‌شدت غافلگیر می‌کنیم پزشکیان پاکستان را ترک کرد