فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۹۵۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۴ - ۰۷-۱۲-۱۳۹۶
کد ۵۹۵۴۲۳
انتشار: ۲۱:۴۴ - ۰۷-۱۲-۱۳۹۶
استقلال به هیچ تیمی باج نمی دهد

برهانی: کری پرسپولیسی ها به خاطر کم تجربگی است

عصر ایران
مطمئنم اگر شفر فرصت بیشتری داشت و زودتر به استقلال می آمد، الان آبی ها  همین شرایط پرسپولیس را داشتند.  از نظر بازیکن استقلال بهتر از پرسپولیس است. کاملا تغییر در استقلال حس شده است و آبی ها به هیچ تیمی باج نمی دهند.

آقای گل تاریخ استقلال می گوید تیمش از شانس بیشتری برای پیروزی در دربی برخوردار است.آقای گل تاریخ استقلال می گوید تیمش از شانس بیشتری برای پیروزی در دربی برخوردار است.
آرش برهانی در گفت و گو با ورزش سه صحبت های جالبی در مورد دربی به زبان آورد که در ادامه آن را می خوانید:

استقلال در هفته های اخیر شرایط خوبی را تجربه کرده است، فکر می کنی این شرایط در دربی هم می تواند ادامه دار باشد؟

به دور از تعصب استقلال خیلی تیم خوبی شده است، نسبت به نیم فصل اول خیلی بازی خوب و حساب شده ای انجام می دهد و اصلا تیم نیم فصل اول نیست. چه از نظر تاکتیکی و چه تکنیکی و از همه نظر بهتر شده است و فکر می کنم این روند در دربی هم می تواند ادامه داشته باشد.

ولی پرسپولیس هم در این فصل بازی های خیلی خوبی انجام داده است. 

مطمئنم اگر شفر فرصت بیشتری داشت و زودتر به استقلال می آمد، الان آبی ها  همین شرایط پرسپولیس را داشتند.  از نظر بازیکن استقلال بهتر از پرسپولیس است. کاملا تغییر در استقلال حس شده است و آبی ها به هیچ تیمی باج نمی دهند.

نتیجه بازی را چه پیش بینی می کنی؟

نمی توانم  پیش بینی کنم ولی مطمئنم استقلال بازی را  می برد. 

فکر می کنی بازی پرگل می شود؟ 

دو تیم از نظر فنی خیلی خوب هستند و این انتظارها را بالا می برد. استقلال و پرسپولیس  در کارهای گروهی و تاکتیکی برتر از تیم های دیگر هستند. انتظار من این است که از این دو تا تیم بازی تاکتیکی ببینیم و  بازیکنان بتوانند به استرس شان غلبه کنند. در این سال ها استرس باعث می شود دو تیم برای مساوی به زمین بیایند ولی این دربی این شرایط پیش نخواهد آمد.

ولی پرسپولیسی ها خیلی مطمئن در مورد پیروزی در دربی صحبت می کنند.

آنها بازیکن کم تجربه ای دارند و باعث می شود این حرف ها را می زنند. من این صحبت ها را می گذارم به حساب کم تجربگی آنها.

خودت برای بازی به استادیوم می روی؟

من پنجشنبه ممکن است ایران نباشم ولی اگر باشم می روم.

با بازیکنی از استقلال در روزهای گذشته صحبت کرده ای؟

نه حرف نزده ام. قبل از بازی های بزرگ برای اینکه فشار روی آنها نباشد خیلی بهتر است صحبتی نشود. خود بازیکن هم حساسیت را درک می کند و ما نباید فشار را روی انها بیشتر کنیم.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
قصه تلخ جوانان ترکیه و شعر قیصر امین پور؛ گاهی نمی شود، که نمی شود، که نمی شود روایت بلانشو از «فوکو»؛ معرفی کتابی نادر از دو غول فلسفه فرانسه ایران‌شناس فرانسوی و مترجم حافظ و مولانا درگذشت تغییر مدیریت در هلدینگ صبا انرژی/ پناهی عزل و غفوری سرپرست شد نان؛ سلاحی که هرگز بازنشسته نشد شروع به‌کار ادارات کرمان روز شنبه ۶ تیر با دو ساعت تأخیر برای تماشای بازی تیم ملی هشدار مدیریت بحران تهران درباره گرمازدگی کنایه بقائی به آمریکا با انتشار آمار گرسنگی در این کشور تصویری جدید و بی‌حجاب مریم رجوی (+عکس) ناپدید شدن کاپیتان تیم ملی والیبال ونزوئلا پس از زلزله صرافی کوینکس به دور زدن تحریم‌های ایران متهم شد امام جمعه ارومیه درباره تفاهم نامه: نه عالی است ، نه خیانت؛ مانند خوارج تندروی نکنیم وقتی برای عکس گرفتن با ایرانِ پیروز صف می‌کشند تقاضا از برخی مداحان: درباره بقیه مسائل هم راهکارهای نو بدهید! سی‌ان‌ان: اسرائیل چندین تیپ خود را از غزه و جنوب لبنان خارج می کند