فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۹۵۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۹ - ۰۷-۱۲-۱۳۹۶
کد ۵۹۵۴۲۲
انتشار: ۲۱:۳۹ - ۰۷-۱۲-۱۳۹۶
باشگاه‌ها با مشکلات مالی مواجه هستند و باید همکاری شود

گرشاسبی: حق پخش ندهند، تصمیم دیگری می‌گیریم

عصر ایران
در دو سه سال گذشته تصمیم‌هایی که گرفته شد ‏منتج به نتیجه نشد و بعد از تغییر ریاست صدا و سیما رئیس جدید توافق ها را رد کرد و آن را قبول نداشت امیدوارم این مرتبه ‏علی عسگری رئیس صدا و سیما به تعهدات این سازمان پایبند باشد

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پایان جلسه‌ای که در خصوص حق پخش فوتبال برگزار شده بود، به گلایه از دست اندرکاران این امر پرداخت.سرپرست باشگاه پرسپولیس در پایان جلسه‌ای که در خصوص حق پخش فوتبال برگزار شده بود، به گلایه از دست اندرکاران این امر پرداخت.
به گزارش "ورزش سه"، حمیدرضا گرشاسبی، سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص جلسه مدیران باشگاه‌ها به همراه رئیس ‏فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان اینطور توضیح داد: جلسه خیلی خوبی برگزار شد و تصمیمات مهمی اتخاذ کردیم. باید از ‏فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تشکر کنم که در آستانه حضور بالاترین مقام اجرایی فوتبال جهان رئیس فیفا با درخواست باشگاه ‏ها موافقت کردند و این جلسه برگزار شد. در این نشست در مورد مسائل مختلف بحث و تبادل نظر شد.

وی با اشاره به موضوع حق پخش و درخواست آنها برای پرداخت آن گفت: درخواست باشگاه‌ها دریافت حق پخش تلویزیونی از صدا و سیما است این حق پخش جز حقوق مسلم فوتبال و باشگاه ‏ها محسوب می‌شود و با توجه به اینکه باشگاه‌های مختلف با مشکلات و مسایل اقتصادی دست به گریبان هستند از مسئولان ‏صدا و سیما انتظار داریم هماهنگی لازم را با باشگاه ها و اهالی فوتبال داشته باشند و سهم و حق فوتبال و باشگاه ها داده شود.‏

گرشاسبی با اعلام اینکه انتظار دارد این موضوع با دخالت مدیران ورزش و صدا و سیما پرداخت شود گفت: پرداخت حق پخش تلویزیونی بخشی از اصول حرفه‌ای گری در فوتبال است و از مدیران صدا و سیما ‏درخواست داریم که این حق قانونی ومسلم فوتبال و باشگاه‌ها را بپردازد. در گذشته جلساتی با مدیران ارشد صدا و سیما برگزار ‏شده که هیچ کدام از وعده‌ها متاسفانه محقق نشد. برای جلوگیری از فاصله بیشتر امیدواریم این مساله با درایت سلطانی‌‏فر وزیر محترم ورزش و جوانان و مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و تعامل با علی عسگری ریاست محترم سازمان صدا و سیما ‏این مشکل مدیریت و مرتفع شود.

وی در واکنش به اینکه این موضوع سال‌هاست که مورد بحث قرار گرفته و هنوز به نتیجه نرسیده گفت: در دو سه سال گذشته تصمیم‌هایی که گرفته شد ‏منتج به نتیجه نشد و بعد از تغییر ریاست صدا و سیما رئیس جدید توافق ها را رد کرد و آن را قبول نداشت امیدوارم این مرتبه ‏علی عسگری رئیس صدا و سیما به تعهدات این سازمان پایبند باشد زیرا در صورتیکه به توافق نرسیم مجبور خواهیم شد ‏که تصمیم های دیگری بگیریم تا بتوانیم پاسخگوی انتظار خیل عظیم هواداران باشیم.

ارسال به دوستان
بیانیه پایانی نشست شورای همکاری خلیج فارس و آمریکا؛ حمایت از مذاکرات تهران-واشنگتن ایران ۰ - ۳ آمریکا/ طلسم باخت‌های تیم ملی والیبال شکسته نشد روز عاشورا در لرستان (عکس) ادعای نتانیاهو: ما هنوز وظایفی داریم که باید در ایران انجام شود/ از جنوب لبنان عقب‌نشینی نخواهیم کرد فرانسه چند راکتور هسته‌ای را از مدار خارج کرد شیخ نعیم قاسم: صبر ما معادلات را تغییر می‌دهد انگلیس ۳۸۰ میلیون دلار برای تامین سوخت هسته‌ای و کمک به اوکراین اختصاص می‌دهد نحوه ثبت اعتراض به احکام مستمری و دریافت غیرحضوری فیش حقوقی بازنشستگان تأمین اجتماعی هدف قرار گرفتن یک کشتی در جنوب شرق عمان وزارت دفاع عراق: انفجاری در انبار مهمات الحشد الشعبی رخ داده   از اتاقی ۹ متری تا باشگاهی برای رویاها؛ روایتی از 16 سالگی « کتابخانه روستایی فاطمه‌ها» معاون ترامپ: یادداشت تفاهم با ایران جلوی افزایش اختلاف ها را می گیرد رهبر انصارالله: حضور اسرائیل در سومالی‌لند را تحمل نمی‌کنیم پیام تسلیت و ابراز همدردی پزشکیان با دولت و ملت ونزوئلا در پی زلزله اخیر  مفقود شدن بیش از 21 هزار نفر در پی زلزله‌های ویرانگر ونزوئلا