فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۹۵۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۵ - ۰۷-۱۲-۱۳۹۶
کد ۵۹۵۴۱۶
انتشار: ۲۱:۲۵ - ۰۷-۱۲-۱۳۹۶
سپیدرود امید زیادی به بقا دارد

 صادقی: امیدوارم پرسپولیس برنده دربی باشد

عصر ایران
پدیده هم تیم خوبی بود و هنوز هست . این تیم در نیم فصل اول امتیازات زیادی جمع کرد که با کسر امتیاز مواجه شد و در حال حاضر هم امتیاز با ما شده است . ولی ما هم می‌توانیم امتیاز بگیریم و برای همین هدف به مشهد می‌رویم . نمی‌شود این تیم خوب را بد ببینیم اما به امید خدا با دست پر به رشت برگردیم .

 ایمان صادقی، دروازه بان سپیدرود که سابقه بازی در استقلال و پرسپولیس را دارد ، برای برد در دربی و قهرمانی قرمزپوشان آرزو کرد.


به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر و از هفته بیست و چهارم دو تیم سایپا و سپیدرود رشت به مصاف یکدیگر رفتند و در آخر شاگردان کریمی برنده این بازی شدند . در این مسابقه ایمان صادقی یکی از بهترین بازیکنان سپیدرود بود و توانست دو موقعیت خوب از بازیکنان سایپا بگیرد . صادقی در رابطه با این بازی به خبرنگار " ورزش سه " گفت: این بازی برای هر دو تیم حساس و از اهمیت بالایی برخوردار بود . خدا را شکر با همت بچه‌ها و تدابیر کادر فنی به 3 امتیاز دست پیدا کردیم و بازی خیلی خوبی هم ارائه دادیم . با این برد توانستیم جایگاه خود را ارتقا داده و به بقا امید بیشتری داشته باشیم . ان شاالله در 6 بازی آینده هم امتیازات لازم را کسب کرده و دل هواداران سپیدرود را شاد کنیم .

ایمان صادقی پس از آنکه به ترکیب اصلی سپیدرودی ها رسید در چند دیدار توانست عملکرد خوبی از خود به جا بگذارد. او در بازی مقابل استقلال نیز با وجود شکست، خوب ظاهر شد و بسیاری از موقعیت‌های این تیم را خنثی کرد . وی در بازی مقابل سایپا هم دو موقعیت عالی از مهدی ترابی گرفت و مانع فروپاشی دروازه‌اش شد . دروازه بان سپیدرود در این رابطه تصریح کرد : بنده اول از همه باید از آقای کریمی بابت اعتمادی که به بنده کرده است تشکر کنم . بعد از آن هم از آقای سیدی بابت آماده کردن دروازه بانان تیم تشکر می‌کنم. عملکرد خوب من هم به علت این است که ما هم تمرینات خوبی انجام می‌دهیم و علاوه بر آن به آنالیز نقاط قوت بازیکنان حریف می‌پردازیم . حالا خدا را شکر در این بازی کلین شیت کرده و خوب بازی کردم و چند موقعیت از بازیکنان حریف گرفتم .

وی در رابطه با بازی حساسشان مقابل پدیده خاطر نشان کرد : پدیده هم تیم خوبی بود و هنوز هست . این تیم در نیم فصل اول امتیازات زیادی جمع کرد که با کسر امتیاز مواجه شد و در حال حاضر هم امتیاز با ما شده است . ولی ما هم می‌توانیم امتیاز بگیریم و برای همین هدف به مشهد می‌رویم . نمی‌شود این تیم خوب را بد ببینیم اما به امید خدا با دست پر به رشت برگردیم .

دروازه بان سابق پرسپولیس و استقلال در رابطه با دربی 86 پایتخت گفت : من اول از همه برای موفقیت تیم خودم آرزو می‌‌کنم ولی امیدوارم پرسپولیس برنده این بازی باشد و در نهایت به قهرمانی برسد .

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
چرا بازی ایران بلژیک مساوی شد؟ فریب ظاهرشان را نخورید! پشت پرده تفاوت های شگفت انگیز سه غول دنیای خزندگان (+اینفوگرافیک) وزارت بهداشت لبنان: شمار قربانیان حملات اسرائیل از ۴ هزار نفر فراتر رفت اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمالی کشور استقبال پرسپولیس از تصمیم فدراسیون فوتبال برای تعیین نمایندگان آسیا رکوردشکنی افسانه ای؛ گران ترین جام های جهانی تاریخ کدامند؟ آناتولی: ایران از زمان اعلام توافق با آمریکا ۳۶ میلیون بشکه نفت صادر کرده توکلی‌زاده: تشییع امام شهید، بزرگ‌ترین رستاخیز ملی و نماد وحدت امت اسلامی خواهد بود داروخانه خانگی قلب؛ 6 ادویه شگفت انگیز که رگ های شما را پاکسازی می کنند بیرانوند سد مطمئن، طارمی مهره گریز از فشار؛ دو چهره کلیدی ایران در برابر بلژیک اعمال محدودیت‌های پروازی در فرودگاه‌های کشور اظهارات وزیر دفاع اسرائیل علیه لبنان: به تخریب زیرساخت‌ها ادامه خواهیم داد پیروزی آرژانتین مقابل اتریش در نیمه نخست جام جهانی لیونل مسی برترین گلزن تاریخ جام جهانی شد درخشش خط دفاعی ایران در نبرد حساس برابر بلژیک