فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۹۴۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵:۵۰ - ۰۲-۱۲-۱۳۹۶
کد ۵۹۴۱۷۶
انتشار: ۰۵:۵۰ - ۰۲-۱۲-۱۳۹۶

تیام: از رفتار الهلالی‌ها در شروع بازی متأسفم

عصر ایران
فقط بابت یک اتفاق متأسفم. زمانی که یک دقیقه سکوت اعلام می‌شود، بهتر است همه بازیکنان در وسط زمین حاضر شوند، اما این اتفاق رخ نداد.

مهاجم تیم فوتبال استقلال از رفتار الهلالی‌ها پیش از شروع بازی این دو تیم اظهار تأسف کرد.

به گزارش وبسایت نود، مامه تیام، بهترین بازیکن دیدار استقلال - الهلال در نشست خبری گفت: خیلی خوشحالم که برنده شدیم. بازی سختی داشتیم، اما سرمربی و کادرفنی ما تیم را به خوبی آماده کرده بودند. در جلسات فنی و آنالیز راجع به حریفان صحبت کردیم و می‌دانستیم باید چه کاری انجام بدهیم و چه راهکاری داشته باشیم. ما تیم بسیار خوبی داریم و بابت این پیروزی خوشحال هستیم.

وی با ابراز تأسف از رفتار الهلالی‌ها در ابتدای بازی که در یک دقیقه سکوت به احترام درگذشتگان سانحه هوایی پرواز تهران - یاسوج شرکت نکردند، خاطر نشان کرد: فقط بابت یک اتفاق متأسفم. زمانی که یک دقیقه سکوت اعلام می‌شود، بهتر است همه بازیکنان در وسط زمین حاضر شوند، اما این اتفاق رخ نداد.

برچسب ها: تیام ، استقلال تهران
ارسال به دوستان
بحران ۸ ماهه نبود فاکتور ۱۳؛ عقب‌گرد بیماران به ۳۰ سال قبل بیانیه مشترک ایران و عمان درباره مدیریت ناوبری در تنگه هرمز یونیماگ مرسدس بنز؛ جایی که مهندسی، زمین و زمان را شکست می دهد (+عکس) کاشکی ذوق می‌کردیم از خبر بازگشایی مجلس! معماری جالب یک ساختمان در پایتخت بلژیک (+عکس) ایران مقاومت را تنها نمی‌گذارد/ پاسخ به اسرائیل حق قانونی تهران است بحران بانک‌ها همچنان ادامه دارد / بانک ها باید خسارت بدهند نکته‌ای درباره تشییع پیکر رهبر شهید «اوریگامی بتنی»؛ یکی از عجیب‌ترین سکوهای فوتبال جهان (+عکس) تصویری جدید از رحیم نجار «بامداد خمار» با بازی نوید پورفرج (عکس) قفل اکران فیلم «رستاخیز» در محرم باز می‌شود؟ علی شادمان «غروب مامان» را می‌خواند مذاکرات ایران و آمریکا محور رایزنی وزرای خارجه قطر و هلند روسیه: آماده کمک برای دستیابی ایران و آمریکا به توافق هستیم ۶ عادت غذایی که می‌توانند به سلامت استخوان‌ها آسیب بزنند / پای یک ویتامین هم در میان است که هیچ ربطی به استخوان ندارد!