فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۹۴۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵:۵۰ - ۰۲-۱۲-۱۳۹۶
کد ۵۹۴۱۷۶
انتشار: ۰۵:۵۰ - ۰۲-۱۲-۱۳۹۶

تیام: از رفتار الهلالی‌ها در شروع بازی متأسفم

عصر ایران
فقط بابت یک اتفاق متأسفم. زمانی که یک دقیقه سکوت اعلام می‌شود، بهتر است همه بازیکنان در وسط زمین حاضر شوند، اما این اتفاق رخ نداد.

مهاجم تیم فوتبال استقلال از رفتار الهلالی‌ها پیش از شروع بازی این دو تیم اظهار تأسف کرد.

به گزارش وبسایت نود، مامه تیام، بهترین بازیکن دیدار استقلال - الهلال در نشست خبری گفت: خیلی خوشحالم که برنده شدیم. بازی سختی داشتیم، اما سرمربی و کادرفنی ما تیم را به خوبی آماده کرده بودند. در جلسات فنی و آنالیز راجع به حریفان صحبت کردیم و می‌دانستیم باید چه کاری انجام بدهیم و چه راهکاری داشته باشیم. ما تیم بسیار خوبی داریم و بابت این پیروزی خوشحال هستیم.

وی با ابراز تأسف از رفتار الهلالی‌ها در ابتدای بازی که در یک دقیقه سکوت به احترام درگذشتگان سانحه هوایی پرواز تهران - یاسوج شرکت نکردند، خاطر نشان کرد: فقط بابت یک اتفاق متأسفم. زمانی که یک دقیقه سکوت اعلام می‌شود، بهتر است همه بازیکنان در وسط زمین حاضر شوند، اما این اتفاق رخ نداد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: تیام ، استقلال تهران
ارسال به دوستان
مذاکرات ایران و آمریکا محور رایزنی وزرای خارجه قطر و هلند روسیه: آماده کمک برای دستیابی ایران و آمریکا به توافق هستیم ۶ عادت غذایی که می‌توانند به سلامت استخوان‌ها آسیب بزنند / پای یک ویتامین هم در میان است که هیچ ربطی به استخوان ندارد! استان تهران ۱۳ و ۱۴ تیر تعطیل شد ویلای ۱۲-۷۰؛ معماری مدرن در دماوند (+عکس) رتبه‌بندی ۲۰۲۷ QS: دانشگاه تهران همچنان در صدر دانشگاه‌های ایران قرار دارد آیا شکلات تلخ واقعا به کاهش وزن کمک می‌کند؟ جمهوری‌خواهان کنگره، راهبرد بودجه نظامی ترامپ را «پرخطر و ناهماهنگ» خواندند قطع ناگهانی خدمات 3 بانک / ایجاد مشکل برای میلیون ها ایرانی هیأت «میناب ۱۶۸» از مسقط راهی تهران شد سفر قالیباف و عراقچی به مسقط و دیدار با سلطان عمان (+عکس) سفر رئیس‌جمهور به پاکستان در راستای تاکید رهبر انقلاب بر نزدیکی روابط دو کشور است پخش زنده رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۶ پرویز صراف درگذشت دلیل قطع خدمات مبتنی بر کارت بانک‌ها اعلام شد