فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۹۳۷۶۸
تعداد نظرات: ۱۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۲ - ۲۹-۱۱-۱۳۹۶
کد ۵۹۳۷۶۸
انتشار: ۱۸:۰۲ - ۲۹-۱۱-۱۳۹۶

جزئیات سقوط هواپیمای مسافربری تهران - یاسوج (فیلم)

عصر ایران
یک فروند هواپیمای مسافربری شرکت آسمان که از تهران عازم یاسوج بود با 66 سرنشین در نزدیکی مقصد سقوط کرد و همه سرنشینان آن جان باختند.

 

برچسب ها: سقوط ، هواپیما ، یاسوج
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۳۳
غیر قابل انتشار:
فروغ
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
1
7
من حدود ده دوازده بار با این پرواز رفتم و اومدم. این هواپیما از نظر ظاهری جوری بود که نگاهش هم میکردی فکر میکردی همین الان داره با خاک یکسان میشه. وضعیت فنی اش بماند....
وقتی از بالای کوه رد میشد جوری میلرزید که یه بار یکی از همسفرها که یه بچه حدودا چهار پنج ساله بود رو کرد به به مامانش گفت مامان پس کی سقوط میکنیم!!!
واقعا جای تاسف داره این ناوگان هوایی ایران که بیشتر شبیه موزه است تا ناوگان.
خدا رحتمشون کنه. واقعا ناراحت کننده است. تسلیت میگم به بازمانده ها و براشون از خدا صبر میخوام.
ناشناس
Germany
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
4
3
عصر ایران چرا به احترام کشته شده گان آرم سایت را مشکی نمی کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Germany
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
1
6
خدارحمت شان کند. ولی واقعا جای تاسف دارد که این عزیزان قربانی بی مدیریتی بعضی ها شدند.
ناشناس
Germany
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
0
6
برام سواله وقتی هنوز هواپیما رو پیدا نکردن یا نمیدونن کجا سقوط کرده انقدر مطمئن میگن همه ی 66 نفر کشته شدن؟! درسته هواپیما به کوه خورده ولی شاید کسی زنده باشه هنوز
ناشناس
Germany
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
0
6
هواپیما ی کهنه وقاتل جان مردم !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
0
9
سقوط هواپیما-پلاسکو- ریزگرد- سانچی -تصادفات جاده ای - صندوق های غیر مجاز- بی آبی و....... مشکل کجاست
ناشناس
Germany
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
8
7
اینها عذاب خداست
از بس به هم دروغ میگیم و سرهم کلاه میزاریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
2
6
وقتی نمیوتنید استاندارهای بین الملی را رعایت کنید و ایمنی پرواز رو فراهم کنید چرا هواپیام را استفاده میکند.
اینها با قطار یا ماشین رفته بودن بهتر نبود؟!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
4
4
#تا_1400_با_روحانی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
0
4
الان کی مقصر وجابگواست کی خودش استعفا میده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
0
3
مگه هنوز استعفا ندادن اقایان
توافق چهارچوبی میان اسراییل و دولت لبنان چه مفادی دارد؟ سپاه: حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا در منطقه فرانسه با اقتدار صدرنشین شد؛ سنگال امیدوار به صعود، عراق با جام وداع کرد تظاهرات مردم لبنان در اعتراض به توافق دولت با اسرائیل حمله به ایست‌وبازرسی بانه با 2 شهید و 5 مجروح محسن رضایی: رهبر انقلاب در سلامت کامل هستند و اجازه مذاکرات را دادند/ خواهان آزار و اذیت ملت آمریکا نیستیم حمله آمریکا به سایت های موشکی، پهپادی و راداری در جنوب ایران / سپاه: پاسخ به تجاوز و حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا آخرین تیر پرسپولیس برای آسیایی شدن به سنگ خورد ترامپ: به آزار و اذیت مسیحیان در آمریکا پایان دادم؛ اکنون دین به کشور بازگشته است/ ایران هنوز می‌تواند موشک شلیک کند تشکر رئیس جمهور لبنان از آمریکا به خاطر میزبانی از مذاکرات با اسرائیل تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و امارات شنبه ادارات کدام استان‌ها با تأخیر شروع به‌کار خواهند کرد؟ محسن رضایی: اگر دشمن جنگ جدیدی آغاز کنند تلفات وسیع خواهند داد ادعای نتانیاهو: ارتش تا خلع سلاح حزب الله در لبنان باقی خواهد ماند کشته های زلزله ونزوئلا به ۹۲۰ تن افزایش یافت