فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۸۷۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۰ - ۰۱-۱۱-۱۳۹۶
کد ۵۸۷۷۶۸
انتشار: ۱۶:۵۰ - ۰۱-۱۱-۱۳۹۶

مسعود کیمیایی از بیمارستان مرخص شد

مسعود کیمیایی از بیمارستان مرخص شد

مسعود کیمیایی کارگردان سینما از بیمارستان مرخص شد.

طی تماس ایسنا با بیمارستان دی؛ یکی از پرستاران بخش خبر داد که این کارگردان سینما ساعاتی قبل (اول بهمن ماه) از بیمارستان مرخص شده است.

مسعود کیمیایی سازنده فیلم‌های چون «قیصر»، «گوزنها»، «قاتل اهلی» 27 دی ماه در بیمارستان «دی» تحت یک عمل جراحی برای کمر و مداوای تنگی کانال نخاع کمر قرار گرفته و گفته می‌شود در حال حاضر حال عمومی وی خوب است.

«قاتل اهلی» آخرین ساخته مسعود کیمیایی است که سال گذشته در سی‌وپنجمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و سرانجام با حاشیه‌های فراوانی که از همان زمان جشنواره شروع شده بود آذرماه امسال در سینماهای کشور اکران شد.

او ساخت فیلم‌های «قیصر»، «داش آکل»، «اعتراض»، «مرسدس»، «سلطان»، «دندان مار»، «رییس»، «سربازهای جمعه» و ...را نیز در کارنامه خود دارد.

برچسب ها: مسعود کیمیایی
ارسال به دوستان
وزیر دفاع پاکستان: تفاهم اسلام‌آباد به معنای پایان سیاسی نتانیاهوست عارف: هیچ اعتمادی به دشمن نداریم تصویری کم‌نظیر از بمب‌افکن آمریکایی بی-۱۷ پس از اصابت شدید آتش ضدهوایی توییت ترامپ درمورد موافقت ایران با بازرسی‌ هسته‌ای هشدار متخصص ریه: هر وعده قلیان معادل یک پاکت سیگار است لیبرمن: توافق بین آمریکا و ایران «بزرگترین فاجعه سیاسی» است درخشش خیره‌کننده ستاره‌های لیورپول در جام جهانی ۲۰۲۶ احتمال تمدید رایگان مترو و اتوبوس تهران تا پایان تشییع رهبر شهید انقلاب رضا عنایتی: تیم ملی بیش از ۵۰ درصد شانس صعود دارد قیمت بلیت اتوبوس تهران به کربلا و اهواز اعلام شد روس‌اتم: حملات اوکراین به نیروگاه اتمی زاپوریژیا تشدید شده است حضور ۱۱ دانشگاه ایرانی در فهرست برترین‌های جهان واردکنندگان بزرگ نفت به دنبال افزایش ذخایر نفتی هستند اعلام تورنمنت سه جانبه پرسپولیس، گل‌گهر و چادرملو برای سهمیه آسیا بازار طلای تهران به‌مدت 6 روز تعطیل شد