فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۶۸۷۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۴ - ۰۵-۰۸-۱۳۹۶
کد ۵۶۸۷۸۴
انتشار: ۰۹:۴۴ - ۰۵-۰۸-۱۳۹۶

اهدای اعضای بدن مرد 46 ساله دهدشتی به 5 بیمار

رئیس بیمارستان امام خمینی  دهدشت گفت: اهدای اعضای بدن محمد حسین اکوان بیمار 46 ساله مرگ مغزی شده، به پنج بیمار زندگی دوباره بخشید.

به گزارش ایرنا، سید امیر مولایی فر اظهار داشت: از این بیمار مرگ مغری 2 کلیه، کبد و قرنیه‌ها جدا و برای پیوند به بیمارستان نمازی شیراز ارسال شد.

وی بیان کرد: این بیمار به علت ایست قلبی به بیمارستان مراجعه کرد که پس از احیا دچار مرگ مغزی شد.

در سال جاری این شانزدهیمن اهدا عضو در استان کهگیلویه و بویراحمد است.

بیش از 204 مورد اهدای عضو در کهگیلویه و بویراحمد در پنج سال گذشته انجام شده که در این میان حدود 540 عضو از این بیماران مرگ مغزی به بیماران نیازمند پیوند زده شد.

واحد فراهم آوری پیوند اعضا از سال 1390 در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج فعال شده است.

شهر دهدشت، مرکز شهرستان کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

برچسب ها: اهدای عضو ، دهدشت
ارسال به دوستان
ونزوئلا یک روز بعد از دو زلزله شدید (عکس) / کمبود امکانات و کندی امدادرسانی / پیش بینی هزاران کشته پس از زلزله مهیب: ارتش آمریکا وارد ونزوئلا شد استاندار مازندران: در حمایت از تیم ملی فوتبال فعالیت ادارات فردا ۶ تیر با تاخیر آغاز می‌شود نطق توجه‌برانگیز ونس درباره جنگ با ایران (فیلم) آغاز پروازهای فرودگاه کیش پس از ۴ ماه اروپا گرم ترین روزهای تاریخ خود را تجربه می کند تنش آبی در ۹ شهر و ۲۷ روستای خراسان جنوبی حملات هوایی دوباره اسرائیل به جنوب لبنان رجزخوانی پرسروصدای «وحید جلیلی» علیه ترامپ(فیلم) بارش های پراکنده در راه کشور قلعه‌نویی: درباره موضوعاتی که در دین ما ممنوع است، صحبت نمی‌کنیم سخنگوی وزارت دفاع: خطوط قرمز نظام همان شروطی است که رهبر معظم اعلام کردند شهردار شیعه نیویورک در عزاداری عاشورا (+عکس) هشدار مرکز زلزله‌نگاری درباره برج‌سازی در سواحل مازندران حمایت مقام دولت اوباما از توافق ترامپ و ایران : قابل مقایسه با برجام نیست/ در انبوه اشتباهات ترامپ، توافق، کار صحیح است