فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۶۳۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷:۲۸ - ۱۳-۰۷-۱۳۹۶
کد ۵۶۳۹۱۴
انتشار: ۰۷:۲۸ - ۱۳-۰۷-۱۳۹۶

دختربچه ای که در دیگ نذری افتاده بود جان باخت

رییس بیمارستان سوانح و سوختگی آیت‌الله طالقانی اهواز از فوت دختر سه ساله اروندکناری که در دیگ نذری سقوط کرده بود، خبر داد.

دکتر زهرا بزرگ‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به حادثه سقوط دختر سه ساله  اهل اروندکنار در دیگ نذری که هفته گذشته رخ داد، اظهار کرد: این کودک حدود ساعت 17 امروز( 12 مهرماه) به علت ایست قلبی تنفسی فوت کرد.

وی افزود: اولین و مهم‌ترین فاکتور برای دفاع و جلوگیری از ورود میکروب‌ها به بدن و سیستم ایمنی هر انسان پوست است که متاسفانه 77 درصد پوست این دختر سه ساله بر اثر سوختگی از بین رفته بود.

رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی آیت‌الله طالقانی اهواز با بیان اینکه حال این دختر از صبح امروز نامساعد بود، گفت: علی‌رغم تلاش‌ها و تنش‌های فراوان این کودک جان باخت.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: دیگ نذری ، دختر
ارسال به دوستان
چرا بلانشو «فوکو» را نویسنده‌ای در فضای ادبی می‌خواند؟ معرفی کتابی نادر از دو غول فلسفه فرانسه ایران‌شناس فرانسوی و مترجم حافظ و مولانا درگذشت تغییر مدیریت در هلدینگ صبا انرژی/ پناهی عزل و غفوری سرپرست شد نان؛ سلاحی که هرگز بازنشسته نشد شروع به‌کار ادارات کرمان روز شنبه ۶ تیر با دو ساعت تأخیر برای تماشای بازی تیم ملی هشدار مدیریت بحران تهران درباره گرمازدگی کنایه بقائی به آمریکا با انتشار آمار گرسنگی در این کشور تصویری جدید و بی‌حجاب مریم رجوی (+عکس) ناپدید شدن کاپیتان تیم ملی والیبال ونزوئلا پس از زلزله صرافی کوینکس به دور زدن تحریم‌های ایران متهم شد امام جمعه ارومیه درباره تفاهم نامه: نه عالی است ، نه خیانت؛ مانند خوارج تندروی نکنیم وقتی برای عکس گرفتن با ایرانِ پیروز صف می‌کشند تقاضا از برخی مداحان: درباره بقیه مسائل هم راهکارهای نو بدهید! سی‌ان‌ان: اسرائیل چندین تیپ خود را از غزه و جنوب لبنان خارج می کند طرح‌های ایران برای تنگه هرمز ؛ داردانل و مالاکا