فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۶۳۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷:۲۸ - ۱۳-۰۷-۱۳۹۶
کد ۵۶۳۹۱۴
انتشار: ۰۷:۲۸ - ۱۳-۰۷-۱۳۹۶

دختربچه ای که در دیگ نذری افتاده بود جان باخت

رییس بیمارستان سوانح و سوختگی آیت‌الله طالقانی اهواز از فوت دختر سه ساله اروندکناری که در دیگ نذری سقوط کرده بود، خبر داد.

دکتر زهرا بزرگ‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به حادثه سقوط دختر سه ساله  اهل اروندکنار در دیگ نذری که هفته گذشته رخ داد، اظهار کرد: این کودک حدود ساعت 17 امروز( 12 مهرماه) به علت ایست قلبی تنفسی فوت کرد.

وی افزود: اولین و مهم‌ترین فاکتور برای دفاع و جلوگیری از ورود میکروب‌ها به بدن و سیستم ایمنی هر انسان پوست است که متاسفانه 77 درصد پوست این دختر سه ساله بر اثر سوختگی از بین رفته بود.

رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی آیت‌الله طالقانی اهواز با بیان اینکه حال این دختر از صبح امروز نامساعد بود، گفت: علی‌رغم تلاش‌ها و تنش‌های فراوان این کودک جان باخت.
برچسب ها: دیگ نذری ، دختر
ارسال به دوستان
پس از زلزله مهیب: ارتش آمریکا وارد ونزوئلا شد استاندار مازندران: در حمایت از تیم ملی فوتبال فعالیت ادارات فردا ۶ تیر با تاخیر آغاز می‌شود نطق توجه‌برانگیز ونس درباره جنگ با ایران (فیلم) آغاز پروازهای فرودگاه کیش پس از ۴ ماه اروپا گرم ترین روزهای تاریخ خود را تجربه می کند تنش آبی در ۹ شهر و ۲۷ روستای خراسان جنوبی حملات هوایی دوباره اسرائیل به جنوب لبنان رجزخوانی پرسروصدای «وحید جلیلی» علیه ترامپ(فیلم) بارش های پراکنده در راه کشور قلعه‌نویی: درباره موضوعاتی که در دین ما ممنوع است، صحبت نمی‌کنیم سخنگوی وزارت دفاع: خطوط قرمز نظام همان شروطی است که رهبر معظم اعلام کردند شهردار شیعه نیویورک در عزاداری عاشورا (+عکس) هشدار مرکز زلزله‌نگاری درباره برج‌سازی در سواحل مازندران حمایت مقام دولت اوباما از توافق ترامپ و ایران : قابل مقایسه با برجام نیست/ در انبوه اشتباهات ترامپ، توافق، کار صحیح است پیام قرارگاه خاتم‌ به آمریکا در مورد پرواز هواپیماهای اسرائیل در اطراف ایران