فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۵۸۷۴۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۰ - ۱۵-۰۶-۱۳۹۶
کد ۵۵۸۷۴۰
انتشار: ۱۲:۵۰ - ۱۵-۰۶-۱۳۹۶
با پیش کشیدن بحث لیدر

کی روش بالاخره از غیبت شجاعی انتقاد کرد؟

عصر ایران
با این همه سرمربی تیم ملی در کنفرانس مطبوعاتی پس از تساوی مقابل سوریه از غیبت یک رهبر در میانه میدان انتقاد کرد. انتقادی که بعید به نظر میرسد متوجه خودش باشد.کی روش قاعدتا برای دعوت و تربیت بازیکن برای رهبری تیم ملی مسوولیت کامل دارد واین طور اعتراف به نبود رهبر به نظر می رسد مربوط به غیبت شجاعی باشد که خیلی در اختیار کی روش نبوده

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران تابه حال در مورد غیبت مسعودشجاعی در تیم ملی به صورت انتقادی صحبت نکرده است اما به نظر می رسد صحبت های دیروزش در مورد کمبود رهبر در تیم ملی به غیبت شجاعی مربوط باشد. 


به گزارش عصرایران ، سرمربی تیم ملی ایران روز گذشته در کنفرانس مطبوعاتی اذعان کرد که تیم ملی شکست خورد چون با غیبت یک رهبر درمیانه میدان رو به رو بود. این قسمت از صحبت های کی روش در روز شکست خیلی جدی گرفته نشد.اما به نظر می رسد که سرمربی تیم ملی در مورد شجاعی با زبان بی زبانی اعتراض کرده است. 


مسعود شجاعی و احسان حاج صفی در جریان بازی های باشگاهی شان موفق نشدند موافقت باشگاه تحت قرارداد خود را برای عدم حضور در برابر نماینده اسراییل به دست بیاورند و علی رغم غیبت در بازی اول که به میزبانی تیم حریف برگزار می شد در دیدار برگشت به میدان رفتند. 


آنها هرچند با دست بندهایی از پرچم ایران به میدان رفتند اما در نهایت مجبور شدند که ازپستهای اینستاگرامی که به نظر دیکته شده بود استفاده کنند. حاج صفی پست مورد نظر مسوولان فدراسیون را در اینستاگرامش گذاشت اماشجاعی از انتشار پست خود داری کرد.


پس ازآن کی روش توضیح داد که شجاعی مثل سایربازیکنان در این مرحله نیست ودر جام جهانی همراه تیم ملی خواهد بود. اماپس از آن در مورد شجاعی به هیچ وجه صحبت نکرد. 


کی روش در کره جنوبی هم به خبرنگار رویترز در جواب غیبت شجاعی گفته بود :« فکر می کنید کسی می تواند در کار کی روش دخالت کند؟»


با این همه سرمربی تیم ملی در کنفرانس مطبوعاتی پس از تساوی مقابل سوریه از غیبت یک رهبر در میانه میدان انتقاد کرد. انتقادی که بعید به نظر میرسد متوجه خودش باشد.کی روش قاعدتا برای دعوت و تربیت بازیکن برای رهبری تیم ملی مسوولیت کامل دارد واین طور اعتراف به نبود رهبر به نظر می رسد مربوط به غیبت شجاعی باشد که خیلی در اختیار کی روش نبوده.



برچسب ها: تیم ملی ایران
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۸
غیر قابل انتشار:
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۵
2
35
"فدراسیون یادت باشه/ شجاعی باید باشه"
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۵
32
5
چطور تو بازی کره رهبر داشتیم وسط میدان؟؟!!
«جنگ» تا «جام»: از زیست‌ِ دلهره آور تا زیستِ شادمانه درخت غول‌پیکر بتنی؛ برجی که نماد بروتالیسم در اسپانیا است (+عکس) زنبور کاغذساز دیده بودید؟ (+عکس) عکس متفاوت ناصرالدین شاه «پشت به دوربین و رو به آینه» معماری فشرده اما بسیار زیبای یک آپارتمان (+عکس) مدرنیسم در برلین ؛ معماری ساختمانی که با جریان آب هماهنگ است (+عکس) درآمدهای مالیاتی320 همت از مسیر بودجه عقب ماند موج جدید حمله به قالیباف/ کامران غضنفری: مذاکرات را برخلاف تمام خطوط قرمز رهبری انجام می‌دهد جمع‌آوری‌ گازهای مشعل بیش از دو برابر شد دادگستری هرمزگان: متأسفانه موشک مستقیماً به بدن شهید ماکان نصیری اصابت کرده / حتی تار مویی هم از ماکان پیدا نشد حسین موسویان: بدون ختم تهدیدهای موجودیتی بین اسرائیل و ایران، هیچ توافقی پایدار نیست ارزان‌ترین کشورهای اروپا برای زندگی( اینفوگرافیک) «سیندرلا» چگونه دستگیر شد؟ پس از ۲۵ سال، سامسونگ دیگر باارزش‌ترین شرکت کره‌ای نیست! چرا کلسترول شما پایین نمی‌آید؟؛ مقصر اصلی این ۴ عادت روزانه است