فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۵۶۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۸ - ۰۶-۰۶-۱۳۹۶
کد ۵۵۶۹۶۵
انتشار: ۱۲:۰۸ - ۰۶-۰۶-۱۳۹۶

واعظی: فضاسازی‌ها علیه جهرمی غیراخلاقی بود

عصر ایران
از همه فعالیت هایی که در طول این چهار سال انجام شده است، تشکر و قدردانی می کنم، به خصوص از همکاران بخش خصوصی که به ما اعتماد کردند.
رییس دفتر رییس جمهور درباره اعتماد خود و دولت به آذری جهرمی گفت: در برخی گروه ها و جریان ها شاهد ناسپاسی نسبت به این مهندس جوان بوده ایم، من شهادت می دهم همه اینها درست نیست و کار غیراخلاقی درباره ایشان انجام شده است.

به گزارش خبرآنلاین، محمود واعظی در مراسم معارفه محمدجواد آذری جهرمی اظهار داشت: در چهارسال گذشته کارهایی که انجام شده است، محصول کار تیم وزارت ارتباطات بود، اما اگر مشکلاتی بوده است، من به شخصه مسئولیت آن را به عهده می گیرم.

وی عنوان کرد: از همه فعالیت هایی که در طول این چهار سال انجام شده است، تشکر و قدردانی می کنم، به خصوص از همکاران بخش خصوصی که به ما اعتماد کردند.

وزیر ارتباطات دولت یازدهم افزود: خوشحالم از اینکه در طول فعالیت کاری خود میان بخش دولتی و خصوصی تفاوتی قایل نبودم، چراکه بخش خصوصی نیازمند حمایت برای شروع فعالیت و پیش روی است.

واعظی با اشاره به اینکه در برخی از اهدافی که در سال 92 طراحی کرده بودیم، موفق شده ایم، تصریح کرد: اما نباید به شرایط فعلی راضی باشیم و لازم است در جهت خدمت به کشور و مردم تلاش و فعالیت خود را بیشتر کنیم.

رییس دفتر رییس جمهور با تقدیر از خانواده سرافراز شهید حججی گفت: خوشبختانه در ایران اسلامی، مردمانی فهیم و ایثارگر داریم، پدران و مادرانی هستند که فرزندانی همچون شهید حججی را تربیت می کنند و ما مسئولان هر چه کار کنیم باز هم به این مردم بدهکار هستیم.

واعظی درباره اعتماد خود و دولت به آذری جهرمی گفت: در برخی گروه ها و جریان ها شاهد ناسپاسی نسبت به این مهندس جوان بوده ایم که در دوران رأی گیری مجلس در شبکه های اجتماعی به فعالیت های غیرواقعی پرداختند و من شهادت می دهم همه اینها درست نیست و کار غیراخلاقی درباره ایشان انجام شده است.

سرپرست نهاد ریاست جمهوری ادامه داد: آنچه که مهم است، این که مهندس جهرمی، فردی دلسوز،‌ متدین، با انگیزه و علاقمند و مسئول نسبت به کارشان هستند و امیدوارم به عنوان اولین وزیر جوان بعد از انقلاب، راه را برای همه جوانان کشور باز کنند و موفقیت ایشان در آینده، برای من روشن است.

واعظی با تاکید بر اینکه نباید منتظر کابینه برای حضور جوان ها باشیم، ادامه داد:‌ باید در تمام وزارتخانه ها و دستگاه ها از جوانان فعال استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: هم بخش خصوصی و هم وزارت ارتباطات آماده است با یک مدیر جوان جهش خوبی داشته باشد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
اژه ای: عفو بیش از ۸۰ هزار محکوم اغتشاشات؛ بازگشت ۵۸ هزار میلیارد به بیت‌المال گل‌گهر سیرجان در تورنمنت سه‌جانبه تعیین سهمیه آسیایی شرکت نمی‌کند تیراندازی در کانادا؛ یک افسر پلیس هدف قرار گرفت صهیونیست‌ها بیش از 11 هزار منزل لبنانی را ویران کردند تاریکخانه ساترا به روان جامعه آسیب می‌زند! سفر قالیباف و عراقچی به عمان آرژانتین۲-۰ اتریش/حتی یک دقیقه از آخرین رقص بهترین بازیکن تاریخ را از دست ندهید چرا بازی ایران بلژیک مساوی شد؟ فریب ظاهرشان را نخورید! پشت پرده تفاوت های شگفت انگیز سه غول دنیای خزندگان (+اینفوگرافیک) وزارت بهداشت لبنان: شمار قربانیان حملات اسرائیل از ۴ هزار نفر فراتر رفت اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمالی کشور استقبال پرسپولیس از تصمیم فدراسیون فوتبال برای تعیین نمایندگان آسیا رکوردشکنی افسانه ای؛ گران ترین جام های جهانی تاریخ کدامند؟ آناتولی: ایران از زمان اعلام توافق با آمریکا ۳۶ میلیون بشکه نفت صادر کرده توکلی‌زاده: تشییع امام شهید، بزرگ‌ترین رستاخیز ملی و نماد وحدت امت اسلامی خواهد بود