فیلم بیشتر »»
کد ۵۵۱۳۵۴
انتشار: ۱۴:۱۰ - ۰۷-۰۵-۱۳۹۶

اس ام اس های عاشقانه و زیبا (77)

هـوسبازان...!

 کسی را که زیبا مـی بینند دوست دارنـد...

اماعـاشقان کسی را که دوست دارند زیبـا مـی بینـند...

 

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

 

ميگويند دلتنگت نباشم...!!

خداي من...

انگار به آب ميگويند خيس نباش!!!

 

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

 

اسکار بدترین حس هم تعلق میگیره

 به لحظه‌ای که حس میکنی کسی

که دوسش داری احتمالا دیگه دوسِت نداره

 

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

 

همیشه یه نفر هست

که شنیدن صداش

مثل گوش دادن به یه آهنگ

می تونه آرومت کنه

 

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

 

از جایے  

مغلوب شدم

ڪـہ هیچ وقت  

فڪرش را هم نمے ڪردم..!

درست از

چشم هایش

بـہ  

قلبم

حملـہ ڪرد..!!!

 

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


 

اگر نمیتوانی با کسی که

عاشقش هستی باشی،

عاشق کسی باش که با او هستی..

 

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

 

تـــــو یـادت نیست

ولے مــن خـوب بہ یـاد دارم

براے داشـتنت

دلے را بہ دریـــــا زدم

ڪہ از آب مےترســـــید...

 

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

 

منو تو هیچوقت نمیتونیم

توی آغوش کس دیگه ای

آروم بگیریم،

ما مسکن همیم

با هم نباشیم از درد زیاد میمیریم

 

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

 

زندگی ذره كاهیست

كه كوهش كردیم

زندگی نام نکویی ست

كه خارش كردیم

زندگی نیست بجزنم نم باران بهار

زندگی نيست جزديدن یار

زندگی نیست بجزحرف محبت به كسی

ورنه هرخاروخسی

زندگی كرده بسی

 

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
 

هر شب دلم بهانه‌یِ تو

هیچ...

بگذریم....

امشب دلم دوباره تو را

 هیچ....

شب ‌بخیر...

 

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

 

مهم نیست شب چقدر تاریک است،

خورشید دوباره طلوع خواهد کرد

مهم نیست اندوهت چقدر عمیق است،

وقتی که دلت به نور خدا روشن باشد،

قلبت دوباره لبخند خواهد زد

 

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

 

خوشبختی چیزی نیست …

که بخواهی آن را به تملک خود درآوری ،

خوشبختی کیفیتِ تفکر است ٬

حالت روحی ست ؛

خوشبختی ..٬

وابسته به جهان درون توست …!

 

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

 

هرگز نباید بخشید؛

کسی را که به دروغ

تورا کنار دلش نگه میدارد

و با تو عاشقانه رفتار میکند

تنها به این خاطر که

این روزهایش

خالی از آدم است...

 



+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

 

⁣کاکتوس بودن هم بد نیست

نیاز به نوازش کسی نداری،

وقتی هم که یکی بخواد نوازشت کنه

اونقدر خار داری که کسی سمتت نیاد؛

ولی درونت نرمِ نرمه،

شاید بعضی وقتا کاکتوس بودن هم بد نباشه. 

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
۶ بلای طبیعی که مسیر تاریخ بشر را تغییر دادند چرا لباس تیم ملی فوتبال هلند نارنجی است؟ نگاهی به فلسفه و پیشینه تاریخی آیا به خودتان دروغ می‌گویید؟ معنی نمادها در زیورآلات، آشنایی با انواع نمادها پنهان‌کاری مردان، آمار زنان افسرده‌ را بیشتر کرده است / باید مهارت کمک‌خواهی مردان را افزایش دهیم راز دیسک خورشید اینکا: شی باستانی که می‌توانست دروازه جهان‌های موازی را بگشاید(+عکس) جدایی یک شبه اتفاق نمی‌افتد؛ انجام منظم این ۹ کار در بلندمدت سردی می‌آورد طاق‌های نصرت از کجا آمدند؟ راز خرید ماهی تازه؛ ۹ روش‌ مناسب برای پخت ماهی /چگونه بوی زهم ماهی را بگیریم؟ ۱۰ اختراع بزرگ چینی‌ها که جهان را تغییر داد ۷ عادت صبحگاهی که زوج‌های خوشبخت را متمایز می‌کند/ جزئیات کوچکی که رابطه‌ای قوی‌تر می‌سازند چرا به خورش قیمه «قیمه» می‌گویند؟ باهوش‌ترین زوج‌ها هنگام دعوا از این ۳ عبارت جادویی استفاده می‌کنند عوارض کار در خانه؛ دورکاری می‌تواند ریسک افسردگی و اضطراب را افزایش دهد معرفی عطر دوج چارجر، ترکیب رایحه مردانه و موتور توربوشارژ!