فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۴۴۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۰:۴۳ - ۳۰-۰۳-۱۳۹۶
کد ۵۴۴۸۹۹
انتشار: ۰۰:۴۳ - ۳۰-۰۳-۱۳۹۶

فوت یک نفر در شیراز بر اثر تب کنگو

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز: فردی که از کوار به شیراز منتقل شد و مبتلا به تب کریمه کنگو بود فوت شد.
 
به گزارش فارس؛ علوم پزشکی شیراز اعلام کرد: دو نفر دیگر مبتلا به تب کریمه کنگو که در بیمارستان سعدی بستری بودند پس از طی مراحل درمان ترخیص شدند.
 
هرساله ۱۰ - ۱۵ نفر مشکوک به تب کریمه کنگو هستند.
 
در حال حاضر تمام بیمارستان‌های فارس آماده پذیرش بیماران مشکوک و مبتلا به تب کریمه کنگو هستند تا نیازمند نباشند.
برچسب ها: تب کنگو
ارسال به دوستان
امیر پوردستان: مصلحت ایجاب کند، با عملیات‌ پیش‌دستانه دشمن را به‌شدت غافلگیر می‌کنیم پزشکیان پاکستان را ترک کرد نوحه دامن کشان رفتی دلم زیر و رو شد پرتغال 5-۰ ازبکستان؛ هیولا هنوز زنده است تأیید حکم حبس دوومیدانی‌کاران ایرانی در دادگاه تجدیدنظر کره جنوبی ادعای ترامپ: بازرسان هسته‌ای در زمان مناسب در ایران حضور خواهند یافت/ بازرسی‌ها ۱۰۰ درصد انجام خواهد شد تغییر قوانین پنالتی در جام جهانی ۲۰۲۶ توسط فیفا رفع اختلال خدمات کارت بانک تجارت پس از حمله سایبری اوکراین: به مسیر عضویت در اتحادیه اروپا ادامه می‌دهیم اعطای دکترای افتخاری جراحی قلب به پزشکیان، در پاکستان شناسایی نخستین مورد تب کریمه کنگو در اردبیل آقای مجری ؛ مظلوم نمایی نکن، اون روز که جیک جیک مستونت بود، یاد زمستونت نبود؟ رکورد تاریخی رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ وقتی نام علی دایی در جام جهانی ۲۰۲۶ دوباره می‌درخشد اینجا «کمربند نارنجی» است؛ شهری 18 هزار نفری که 90 درصد یک محصول جهانی را تولید می کند