فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۴۲۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۴ - ۱۶-۰۳-۱۳۹۶
کد ۵۴۲۶۵۶
انتشار: ۱۸:۲۴ - ۱۶-۰۳-۱۳۹۶

وجود چهار بیمار مشکوک مبتلا به تب کنگو در شیراز

وجود چهار بیمار مشکوک مبتلا به تب کنگو در شیراز
رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: اکنون چهار بیمار مشکوک به تب کریمه کنگو در شیراز بستری هستند.

دکتر محمد هادی ایمانیه در گفت و گو با ایسنا افزود: تا دیروز هفت بیمار مشکوک به تب هموراژیک کریمه کنگو در بیمارستان های شیراز ایزوله بودند.  دو بیمار از این هفت نفر فوت کردند و یک بیمار هم مشخص شد به بیماری دیگری غیر از تب کریمه مبتلا است.

او تصریح کرد: نمونه این بیماران برای ازمایشگاه پاستور تهران ارسال شده و هنوز جواب دریافت نکرده أیم.

ایمانیه با بیان اینکه سال گذشته نیز در این زمان ٥ بیمار مشکوک به کریمه کنگو در شیراز بستری بودند گفت: در مقایسه با سال قبل افزایش چندانی که موجب نگرانی باشد نداشتیم.

رییس علوم پزشکی شیراز در عین حال توصیه کرد که مردم أصول بهداشتی در مورد مصرف گوشت و فراورده های گوشتی را رعایت کنند.

ایمانیه گفت: از دو بیمار فوت شده یک نفر از یاسوج به شیراز اعزام شده بود. چهار بیمار کنونی هم در شرائط ایزوله بستری هستند.
برچسب ها: بیمار ، تب کنگو ، شیراز
ارسال به دوستان
آغاز پروازهای فرودگاه کیش پس از ۴ ماه اروپا گرم ترین روزهای تاریخ خود را تجربه می کند تنش آبی در ۹ شهر و ۲۷ روستای خراسان جنوبی حملات هوایی دوباره اسرائیل به جنوب لبنان رجزخوانی پرسروصدای «وحید جلیلی» علیه ترامپ(فیلم) بارش های پراکنده در راه کشور قلعه‌نویی: درباره موضوعاتی که در دین ما ممنوع است، صحبت نمی‌کنیم سخنگوی وزارت دفاع: خطوط قرمز نظام همان شروطی است که رهبر معظم اعلام کردند شهردار شیعه نیویورک در عزاداری عاشورا (+عکس) هشدار مرکز زلزله‌نگاری درباره برج‌سازی در سواحل مازندران حمایت مقام دولت اوباما از توافق ترامپ و ایران : قابل مقایسه با برجام نیست/ در انبوه اشتباهات ترامپ، توافق، کار صحیح است پیام قرارگاه خاتم‌ به آمریکا در مورد پرواز هواپیماهای اسرائیل در اطراف ایران ادعای ترامپ: ایران بازار جدید برای آمریکا است هشدار قرارگاه خاتم درباره پرواز هواپیماهای اسرائیل به سمت ایران اولین حضور عمومی سردار قاآنی و سردار ذوالقدر بعد جنگ (عکس)