فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۴۲۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۴ - ۱۶-۰۳-۱۳۹۶
کد ۵۴۲۶۵۶
انتشار: ۱۸:۲۴ - ۱۶-۰۳-۱۳۹۶

وجود چهار بیمار مشکوک مبتلا به تب کنگو در شیراز

وجود چهار بیمار مشکوک مبتلا به تب کنگو در شیراز
رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: اکنون چهار بیمار مشکوک به تب کریمه کنگو در شیراز بستری هستند.

دکتر محمد هادی ایمانیه در گفت و گو با ایسنا افزود: تا دیروز هفت بیمار مشکوک به تب هموراژیک کریمه کنگو در بیمارستان های شیراز ایزوله بودند.  دو بیمار از این هفت نفر فوت کردند و یک بیمار هم مشخص شد به بیماری دیگری غیر از تب کریمه مبتلا است.

او تصریح کرد: نمونه این بیماران برای ازمایشگاه پاستور تهران ارسال شده و هنوز جواب دریافت نکرده أیم.

ایمانیه با بیان اینکه سال گذشته نیز در این زمان ٥ بیمار مشکوک به کریمه کنگو در شیراز بستری بودند گفت: در مقایسه با سال قبل افزایش چندانی که موجب نگرانی باشد نداشتیم.

رییس علوم پزشکی شیراز در عین حال توصیه کرد که مردم أصول بهداشتی در مورد مصرف گوشت و فراورده های گوشتی را رعایت کنند.

ایمانیه گفت: از دو بیمار فوت شده یک نفر از یاسوج به شیراز اعزام شده بود. چهار بیمار کنونی هم در شرائط ایزوله بستری هستند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: بیمار ، تب کنگو ، شیراز
ارسال به دوستان
سی‌ان‌ان: اسرائیل چندین تیپ خود را از غزه و جنوب لبنان خارج می کند طرح‌های ایران برای تنگه هرمز ؛ داردانل و مالاکا استایل خاص و متفاوت لیلا بلوکات در جدیدترین تصاویر منتشر شده برنامه کره جنوبی برای تولید نسخه بومی پهپاد شاهد ۱۳۶ ایران خسارات سنگین ایران به پایگاه‌های آمریکایی در بحرین (+عکس) تصمیم درست در بن‌بست سفری به دنیای مرموز چشمان زیبا و کمی هم ترسناک (تصویری) ادعای پلیس مونته‌نگرو: بازداشت یک ایرانی با درخواست اف‌بی‌آی عراق شایعه خروج از اوپک را تکذیب کرد مرسدس بنز 300CE-24 AMG؛ زیبایی خالص (+عکس) مرسدس بنز S600 ؛ تک رنگ در جهان (+عکس) ونزوئلا یک روز بعد از دو زلزله شدید (عکس) / کمبود امکانات و کندی امدادرسانی / پیش بینی هزاران کشته واکنش وزارت خارجه به بیانیه مشترک روبیو و شورای همکاری خلیج فارس پس از زلزله مهیب: ارتش آمریکا وارد ونزوئلا شد استاندار مازندران: در حمایت از تیم ملی فوتبال فعالیت ادارات فردا ۶ تیر با تاخیر آغاز می‌شود