فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۳۹۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۲ - ۲۶-۰۲-۱۳۹۶
کد ۵۳۹۳۴۸
انتشار: ۱۷:۰۲ - ۲۶-۰۲-۱۳۹۶

ادعا درباره غیرقانونی بودن قرارداد تراکتوری‌ها!

عصر ایران
سعید عباسی، عضو هیات مدیره در این باره گفته است: «امسال که هنوز لیگ برتر شروع نشده است و ما باید حرف‌هایمان را بزنیم. از همین جا می‌گویم هر قراردادی بسته شود، بدون مجوز هیأت مدیره چه بازیکن و چه سرمربی، منشأ حقوقی ندارد و از نظر ما منتفی است.»
عضو هیات مدیره تراکتورسازی اعلام کرد هر قراردادی توسط مدیرعامل این باشگاه امضا شود، وجاهت قانونی ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی اقدامات خود برای انتخاب سرمربی جدید و تمدید قرارداد با بازیکنان را آغاز کرده اما عضو هیات مدیره باشگاه قراردادهایی که امضا می‌شود را قانونی نمی‌داند.

سعید عباسی، عضو هیات مدیره در این باره گفته است: «امسال که هنوز لیگ برتر شروع نشده است و ما باید حرف‌هایمان را بزنیم. از همین جا می‌گویم هر قراردادی بسته شود، بدون مجوز هیأت مدیره چه بازیکن و چه سرمربی، منشأ حقوقی ندارد و از نظر ما منتفی است.»
برچسب ها: تراکتورسازی
ارسال به دوستان
جزئیات گزارش بانک مرکزی از کاهش رشد اقتصادی در سال ۱۴۰۴ دیدار و گفت و گوی پزشکیان با فرمانده ارتش پاکستان چرا تفاهم‌نامه ایران و آمریکا در بهترین زمان ممکن امضا شده است؟ پوتین: غرب برای جنگ با روسیه آماده می‌شود تحریم‌های جدید آمریکا علیه کوبا جزئیات پیدا شدن دختر ۱۹ ساله نسیم‌شهری پس از ۱۰ روز روسیه: آماده‌ایم به ایران در توافق با آمریکا کمک کنیم حماس: اسرائیل به‌دنبال یک ساختار سیاسی جدید در غزه است حمله اسرائیل به جنوب لبنان همزمان با آغاز مذاکرات بیروت و تل‌آویو چمران: مترو رایگان راه‌حل نیست؛ اولویت واگن است / بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده با پروانه رایگان اصول مهم عکاسی ماکرو برای آغاز / توصیه هایی برای شروع با گوشی هوشمند جزئیات مسیرهای تشییع پیکر شهید در تهران و مشهد اعلام شد ماهی اوپاه را تا به حال دیده‌اید؟ یک استثنا در دنیای ماهی ها(+عکس) انتخاب داور فینال جام جهانی برای دیدار حساس ایران و مصر سقوط مردِ آرام؛ چرا کی‌یر استارمر دو سال پس از فتح تاریخیِ قدرت ناچار به استعفا شد؟